Gå til innhold

Ocarina Of Time - Water Tempel

Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ZELDA ocrina of time. Best game ever. Får en god følelse av å tenke på det.

Uansett Water-Temple er et seigt sted og en av de mindre bra geni-strekene i ocarian of time.

Zelda er bare konge.

Men, seriøst, Water Tempel er lett, i alle fall det synes jeg. Har mindre til overs for innsida til han derre fisken som liten Link, den er irriterende.

Men det aller vanskeligste templet som jeg plagdes med var Forest tempel, tok fire og water tempel fort, men plagdes med forest tempel :blush:

Lenke til kommentar
Men det aller vanskeligste templet som jeg plagdes med var Forest tempel, tok fire og water tempel fort, men plagdes med forest tempel  :blush:

Seriøst, forest-temple var/er spooky. Husker godt når jeg var liten og akkurat fått N64 med OoT, pløyde lett gjennom link som liten. Husker fremdeles når jeg først kom inn i forest-temple, ulver og spøkelser og skjelletter og den ekkle bakgrunnsmelodien. *grøss*. Tror jeg spillte gjennom link som barn tre ganger før jeg mota meg opp til å gjennomføre forest-temple :p

Lenke til kommentar
Men det aller vanskeligste templet som jeg plagdes med var Forest tempel, tok fire og water tempel fort, men plagdes med forest tempel  :blush:

Seriøst, forest-temple var/er spooky. Husker godt når jeg var liten og akkurat fått N64 med OoT, pløyde lett gjennom link som liten. Husker fremdeles når jeg først kom inn i forest-temple, ulver og spøkelser og skjelletter og den ekkle bakgrunnsmelodien. *grøss*. Tror jeg spillte gjennom link som barn tre ganger før jeg mota meg opp til å gjennomføre forest-temple :p

Ja, forest tempel var creapy, ekkelt og litt skummelt, det var like heslig som det bilde du har :p

Lenke til kommentar

Det som gjorde meg mest overasket er at kjempen i Forest Tempel (phantom Ganondorf) er mye vanskeligere enn den virkelige Ganondorf. Brukte lengre tid på kjempen i Forest tempel enn siste kjempe, litt irriterende.

Hele water tempel er veldig lett synes jeg. Er mest rett frem og litt rundt om kring. Kjempen er også veldig lett. Stå i en krok, vent til den kommer opp, fisk ut kjernen og deng den litt. Bruker somregel bare hookshoten 1 gang der.

Spirit tempel er kjempebra. Liker det at du må være liten så stor for å klare det. Et annet "mini-game" som er bra er snikinga i den festningen til tyvene :p

Lenke til kommentar
Kill the bats and drop to the second platform below. Now you have to beat

the waterfall... You have to hookshot to the highest platform you CAN get

to (wait until the upcoming platform is the highest you can get to).

Once there, hookshot again to the next platform. Repeat all this until

you get to the top. Try to be calm, don't panic.

Jeg er inne i dette rommet, men det er ennda en dør der, hvordan får jeg nøkkelen til den døra? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er bare å lese rett over i walkthrough-posten ja!

MEN - nå som Windwaker for lengst er runna, så er det jo fint at Gamecube får en oppfølger da. "The Legend of Zelda: <working title> er jo på vei. Og det ser SINNSVAKT bra ut. Har fulgt med på det en stund nå. De har gått helt i bort ifra grafikken i Windwaker, og skal gå for en skumlere, mørkere og mer realistisk greie. Som i Ocarina of Time, bare sykt mye bedre. Er ikke så mange bilder av det enda, men dere kan få noen under her om dere ikke har sett det enda!

920769_20040511_screen004.jpg

920769_20040511_screen005.jpg

920769_20040511_screen007.jpg

920769_20040511_screen008.jpg

920769_20040511_screen009.jpg

920769_20040511_screen010.jpg

920769_20040511_screen011.jpg

920769_20040511_screen002.jpg

920769_20040511_screen003.jpg

Det ser ganske fett ut ikke sant? Alle bildene er fra spillet også, så det ser faktisk så¨bra ut. Gamespot har en trailer fra E3-messa også. Blir noe annet å se det i bevegelse. Jeg ble en liten smule skuffet over Windwaker, (pga vann og ikke land konseptet, samt grafikken faktisk) så jeg gleder meg helt sinnsvakt til dette her, som jeg krysser finga for blir en like digg opplevelse som "OCarina of Time", hvilket uten tvil er det beste spillet jeg noengang har satt meg ned med. (og blitt sittende i 2mnd også for å si det sånn)

... my work here is done! :whistle:

Lenke til kommentar
Ingen som kan hjelpe meg?

joda... jeg kan.. når jeg kommer meg dit igjen selv ;)

akkuratt ferdig med Forest Tempel nå jeg... husker ikke bæret av hvor jeg skal og hva jeg skal nå så hopper litt rundt som i gode gamle dager :D

btw.. INGEN SIER NOE SOM HELST OM HVA JEG SKAL HVOR !! (ikke til meg hvertfall :p)

/daC!

Lenke til kommentar
Ingen som kan hjelpe meg?

joda... jeg kan.. når jeg kommer meg dit igjen selv ;)

akkuratt ferdig med Forest Tempel nå jeg... husker ikke bæret av hvor jeg skal og hva jeg skal nå så hopper litt rundt som i gode gamle dager :D

btw.. INGEN SIER NOE SOM HELST OM HVA JEG SKAL HVOR !! (ikke til meg hvertfall :p)

/daC!

Takk, for at endelig noen svarer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...