Gå til innhold

årets beste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gta san andreas er det Beste spillet jeg har spilt noen gang.. PS2 seff.. man kan gjøre alt.. man kan til å med plante gress!! kjøre fly, rive ned byggninger med bulldozer.. og da man krasjer flyet ned på noen hus så knuser de.. Det er biler med nitro ;) nfsu biler :D

Endret av DeXister
Lenke til kommentar
Jeg synes Fable har gjort seg fortjent til den tittelen hittil i år, så får vi se om San Andreas (som fikk 9.9 i siste store review) og HL2 klarer å leve opp til forventningene mine!

Jeg kan nå bekrefte at GTA:San Andreas faktisk er bedre enn hva jeg forventet, så nå er det kun opp til Half-Life 2 og Football Manager igjen.

 

FIFA 2005 er også en kandidat, men det blir litt galt å nominere det til kåringen av årets spill 2004 synes jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg skal gå på hendene og hente posten om ikke HL2 vinner årets spill. Det virker som om folk ikke en gang er interessert i å se på andre spill, de har bestemt seg for HL2 på forhånd. Synd.

tviler på at det vert årets spel for min del, så det er bare å begyne å øve ;)

 

så langt i år så er nok far cry på topp, men året er ikkje over enda. eg venter spent på fm2005, dette er ein tittel som har store moglegheiter til å kome høgt på favoritt listene mine.

Lenke til kommentar

Hmm.. det er PC ja.. Vel, da blir lista mi slik:

 

1.Far Cry

2.Battlefield Vietnam

3. The Sims 2?

 

Har egentlig spillt mye pc, men veldig få forskjellige spill.. men men.. Half Life 2 kommer etter all sansynlighet å danke ut alle spillene her...

 

Skulle vi hatt med konsollspill også ville jeg addet til Burnout 3 og GTA San Andreas... FIFA er også gøy, men jeg danker ut alle der... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...