Hardcore100% Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei, jeg vet ikke om dette emnet er malplassert, eller om det er laget før, men here goes: Jeg skulle egentlig bare ha sluttet med å drikke Coca-Cola, og brus generelt. Er det noen som har noen tips? Jeg klarer det rett og slett ikke, er det andre som har samme problemstilling, eller er i samme situasjon? Skjønner dere hva jeg mener, btw? Det er total avhengighet det er snakk om XD Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kompensere med noe annet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Emnetittelen burde vel heller ha vært: "Hvorfor slutte med Coca-Cola?". Det lurer jeg nemlig på. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kutt ut det usunne, brusen, og begynn med sjokolade istedenfor. Eller bare si til kompisene dine at hvis de ser at du drikker brus, skal de gi deg en liten kilevink. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Emnetittelen burde vel heller ha vært: "Hvorfor slutte med Coca-Cola?". Det lurer jeg nemlig på. Fordi det er usunt og dyrt i lengden. Mitt råd er enten å ha en dame som nekter deg å drikke cola i uke (utrolig effektivt ), eller å drikke mye vann. Ta deg en halvliter vann når du har lyst på cola. Det fungerer også mot sjokolade her, men da med litt større vannmengde Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jaja, livet er til for å nytes. Begynn å snuse, vanskelig å drikke Cola når man er fersk i gamet. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Emnetittelen burde vel heller ha vært: "Hvorfor slutte med Coca-Cola?". Det lurer jeg nemlig på. Fordi det er usunt og dyrt i lengden. Mitt råd er enten å ha en dame som nekter deg å drikke cola i uke (utrolig effektivt ) Eller ha en mamma som meg. Drikker veldig lite brus, snop, sjokolade og alt det der. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Okei, da låner jeg dama til enden i et par ukers tid, så ser vi hvordan det går ;D Hehe, det å kompensere med noe annet; c'est impossible! damn, det må isåfall være tobakk/narkotika/alkohol eller lignende, men noe av poenget er å bli sunnere. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Gå på avvennings kur eller prøv bli blakk før du er tørst, og hvis du ikke klarer det DRIKK vann Endret 25. oktober 2004 av Larzemannen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Nei, nei, nei. IKKE kompenser. Drikk vann og sørg for aldri å ha cola i huset. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jaja, livet er til for å nytes. Begynn å snuse, vanskelig å drikke Cola når man er fersk i gamet. Bakesnus og flytende næring = søl Portion fårr evvah! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bytt ut Colaen med Appelsin Juice. Funket for meg;) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kan så si så si. Jeg vet ikke om jeg klarer å slutte, men jeg tror jeg skulle klart det! Er jo bare viljestyrke som må til! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Egentlig så sliter eg med å tro at du faktisk er avhengie av cola... og hvis du er avhengia av cola... ja da har du patetisk dårlig viljestyrke (det er ikke såå avhengietsdannede) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Egentlig så sliter eg med å tro at du faktisk er avhengie av cola...og hvis du er avhengia av cola... ja da har du patetisk dårlig viljestyrke (det er ikke såå avhengietsdannede) Tja. Man kan bli avhengig av det meste. Og Coca-Cola inneholder både sukker og koffein, to stoffer kjent som avhengighetsskapende. Så kan man jo diskutere om man har svak viljestyrke eller ikke, uansett hva man er avhengig av. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har penger alltid, så det er et problem ;p Det er hardt å slutte med Cola, ja. sindres forklarer her hvorfor. Det er faktisk endel som får tilnærmet abstinenser av Cola, jeg vil ikke si jeg er av de, men uansett. Coca bytte med appelsinjuice; vel. Det er ikke tannhygienisk sett bedre da. Dessuten hater jeg appelsinjuice. xD btw:Er det noen som er kvalifisert til å forsvare Pepsi overfor Coca, eller omvendt? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Merker jeg slapper skikkelig av med et glass cola, spes om jeg ikke har drekki det på et par dager. Ikke no som kan sammenlignes med no artig på pc'en og et kaldt glass cola. Nah.. poppe en boks. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ser da ingen grunn til å slutte å drikke "livets vann". Jeg antar at jeg i gjennomsnitt har drukket rundt 1 stor flaske om dagen gjennom de siste 5 år. Nivået mitt er i dag ca 2 flasker om dagen. Har hørt at kroppen trenger rundt 2 liter væske døgn så jeg har en grei sikkerhetsmargin. Men hvordan slutte med denne vidunderlige drikken er et godt spørsmål... god viljestyrke kan være en fordel, samme med tynn pengebok. Jeg er ikke næringsekspert så rett meg om jeg tar feil, men tror at det er ugunstig med brå slutt av inntak av sukkerholdig drikke da kroppen produserer den menge insulin den er vant til selv om du ikke får store mengder sukker en dag. gradvis avvenning er vel tingen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg prøvde å slutte med Cola, men det var rett og slett ikke verdt det. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Cola er hverken dyrt eller usunt. Dermed Basta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå