jon-t Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har eit problem med å få noen Ram brikker til å fungere ! Har eit KT6 Delta-FISR hovedkort. Eg kjøpte ei Twinmos 512 mb pc 2700 brikke som oppgradering men neg satte den i som ekstra brikke i tileg til den brikka som eg hadde før start maskina opp men den fant bare den gamle brikka. Eg prøvde med bare den nye og da fekk eg bare svart skjerm. Og eg prøvde med bare den gamle, da fekk eg starta. Eg tenkte som så at det var vel kanskje defekt så eg returnerte han å kjøpte heller ein Twinmos 256 brikke som virka identisk til den eg hadde fra før. da eg testa den i dag fekk eg heller ikkje den til å fungere ! Den brikka eg har stående i maskina er ein Noname 256mb pc 2100 det står Elixir på den. Tenkte at han kanskje skulle fungere med Twinmos 256 brikke som det sto Elixir på, men det gjorde han ikkje. Noen forslag ?? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Når du prøvde den nye 256MB brikka, var det PC2100? Ligger nok noe der også. Hvilket slot satte du i? Kjører du en brikke må du holde deg i slot 1. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Den 256 brikka eg testa var 2100. Testa den i alle slottene ! Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Trur kanskje det er hovedkortet som er litt sært ! Noen tips til RAM ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Corsair sin Value serie pleier å fungere godt med alle AMD. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Takk ! Skal prøve den ! Synest alikevel det er litt rart for den eine brikken eg testa står det på hjemmesidene til Twinmos at skal passe på hovedkortet mitt... Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Vil en pc3200 brikke samarbeide med en 2100 (veit at dei må kjøre på den laveste hastigheten av dei to) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå