PC^2020 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) hmm, for noen dager siden, så begynte tanken å lekke. Jeg trudde det var pakningen som var gåen, så jeg tok limpistolen og klinte på så sinnsykt mye rundt hele greia, og inni. Den var tett i 1-2 dager. Så var det plutselig en sprekk i den (kanskje jeg var blind på førsten..?) Så nå har jeg ingen tank fra waterchill lenger. Trur noen her at jeg mekke å få garanti på den? BILDER Vanntanken, med en sprekk + limpistol-lim. Et annet bilde, av samma problem, men man ser hele tanken Så nå i mellomtiden, så har jeg mekka en enkel tank av en marshmallows boks. Hvor trygg er den egentlig? Jeg har bare kappa 3 hull i den, og slengt ut-slangen oppi. Og pumpa bare står oppi der. BILDER Her er tanken, sett ovenifra Her er også et bilde. Man ser den fra siden + at jeg har noen isbiter oppi.[i/] Så, jeg har tatt å bestillt en ny en fra microplex, da denne tanken jeg bruker nå ikke passer inn i pcen min. (Microplex, vanntank) (husker ikke helt hvilken farge jeg bestillite.) Endret 25. oktober 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tror nok det var varmen fra limpistolen som ga dødsstøtet til tanken din, dessverre. Silikon ville nok vært et myyyyyyye bedre valg! Men man blir jo litt klokere av skade, da Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 det vet jeg godt, men jeg hadde ikke silikon hjemme Også orka jeg ikke å kjøpe det. Så da dri jeg fram pistolen Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Skremmende. Ble det bare sprekker sånn uten videre? Har sånn jeg og. Bare be til høyere makter om at det ikke skjer meg! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis du får vekk alle spor fra limen og klarer å pønske ut en noenlunde fortrolig historie tror jeg at du får en ny tank fra asetek...de har et meget bra service apparat (jeg ringte og sa at jeg mangla 1 m slange til kittet og sa at jeg ikke hadde fått socket A toppen til anarctica blokka, som forøvrig ikke er standard å få med.....2 dager senere var det en pakke i postkassa.....d er bra siden det blir sendt fra danmark) Francis Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg har visst nok bestillt en ny tank nå.. Dyr og fæl. Jeg som er så fattig.. Får vel prøve å skrape sammen 600 spenn Poizon: Ja det ble visst det.. Ser også at det er en haug av små hakk i plasten også.. Som har kommet av seg selv.. Sprekken kom ikke pga limet. Endret 25. oktober 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) 600 spenn for en tank??? Er det du eller vi andre som er gal i hodet??? Noen bruker en Colaflaske til tank, kr.1 i pant. Den trenger vel utvendig pumpe. Da jeg brukte en liten dykkpumpe var den montert i en liten plastboks til kr. 10,- Kjøpt på Max20 Se her: vanntank med pumpe inni. Litt fantasi, og du kan til og med bruke noe din far har på kjøkkenet... Noe du heldigvis har skjønt (marshmellowsboksen), og hvorfor da bestille noe til 600,- ??? PS: Særdeles dårlige bilder. Man må ha sett objektet "live" for å forstå noe av dem Endret 25. oktober 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå