Jan Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg lider av søvnproblemer. Utrolig Irriterende. Istedet for å holde ut ca 15 timer , så holder jeg ut uten noen problemer i 25. Jeg følger "regler" som fikser noe på dette, ved å trene før kvelden, drikker ikke kaffi og lignende. Senest idag døgnet jeg. Fæl mandag. Jeg blir liksom så utrolig død i 2 tiden. Andre med søvnproblemer? B/C Mennesker ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 vil si at jeg har litt søvn problemer jeg også. fikk ikke sove før halv 4 tiden i går. men merkelig nok er jeg helt opplagt nå... pleier å sove 5-6 timer om natten og være helt opplagt, men når helga kommer er jeg helle litt søvnig da... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gå til fastlegen din, forklar problemet, og be om å få sovetabletter. Om man tar for sterke sovetbabletter er det akkurat som å være skikkelig fyllesyk når en våkner, så prøv milde først og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmm, jeg har nok litt mere alvorlige søvnproblemer. Har vært oppe i 2 døgn nå. Sovet ca. 5 timer denne uka....tror jeg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Iperik: Jeg gjør ikke medikamenter. Zyklon: Kjenner til den der. Ber folk se på denne linken: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251472 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hm, jeg er helt motsatt trenger masse søvn, sover i 8 timer og er drit trøtt men greier ikke å legge meg tidligere... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 kan godt si at jeg lider av søvn problemer.. får aldri sove når jeg burde osv.. i dag f.eks forsov jeg meg til 5 time på skolen pga jeg ikke fikk sove før i 5 tiden i natt .. men jeg lever med det egentlig .. det er liksom være lenge oppe hele uke, enda lengre i helgene og sove lenge i helgene .. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 gå ut en tur... ta med deg en termos med kakao og litt quick lunch og stikk ut i skogen og vær en villman og du vil se at du for sove Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 gå ut en tur...ta med deg en termos med kakao og litt quick lunch og stikk ut i skogen og vær en villman og du vil se at du for sove godt tips. Hadde også samme problem når jeg gikk arbeidsledig. sov ca 2 timer i døgnet. Hjalp når jeg begynte med litt lett mosjon. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jobb/skole og hard trening ved siden av er rimelig bra det og om man skal forsøke å bli trøtt på kveldene. Startet opp fulltidsjobb for 3uker siden og trener i tillegg hver dag og har nå gått fra å legge meg i to tiden til å maks klare å være oppe til kl ti.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Alle som kjenner meg vet at eg har slitt med søvn problemer siden 12års alderen. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Sliter med og sove jeg og, må som regel stå opp ganske seint på natta og dytte i meg all nikotinen jeg kan få og så gå rett til sengs igjen, da får jeg somregel sove. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eneste søvnproblemet jeg har er at jeg ikke får nok av det, kan sove 10 timer uten å bli uthvilt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hva skal vi med søvn ? jobber jeg morgen vakt( opp mellom klokken 4 og 5) legger jeg meg i mellom 12 og 01 skal jeg oppe senere dagen etter på så er det tilsvarende sener i seng skjelden jeg har mere en 4-5 timer søvn , holder og i massevis Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eneste søvnproblemet jeg har er at jeg ikke får nok av det, kan sove 10 timer uten å bli uthvilt Kutt ned til 6-7-8 timer med søvn så kommer du til å se du blir mye piggere. Sover du for mye blir det like ille som å sove for lite. 7 til 8 timer er mer en nok for en sunn frisk person. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Eneste søvnproblemet jeg har er at jeg ikke får nok av det, kan sove 10 timer uten å bli uthvilt Kutt ned til 6-7-8 timer med søvn så kommer du til å se du blir mye piggere. Sover du for mye blir det like ille som å sove for lite. 7 til 8 timer er mer en nok for en sunn frisk person. Hehe, jeg er på 4 timer pr døgn nå, så det er ikke akkurat overdrevent for øyeblikket, takket være kvalitetsreformen. Men ja, hvis jeg klarer å få meg 7-8 timers søvn, dvs. legge meg 24 og stå opp 7-8 er jeg uthvilt så fort jeg har vært våken en 10-20 minutter. Det har vel litt med lyset osv. å gjøre også. Men det er jo jævla kjedelig å leve et så regulert liv da Endret 25. oktober 2004 av Saftis Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg er et nattmenneske jeg,ifølge testen til dagbladet.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hvis dere har vekkeklokker som har ledning i veggen, altså vekkeklokker som poweres av stikk-kontakt så kan disse gi ut stråling som kan føre til søvnproblemer..... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hvis dere har vekkeklokker som har ledning i veggen, altså vekkeklokker som poweres av stikk-kontakt så kan disse gi ut stråling som kan føre til søvnproblemer..... Ok, den vil jeg ha en god link på. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg er et nattmenneske jeg,ifølge testen til dagbladet.. hvilken test ? link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå