Jarmo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Lurte på om det kunne være en ide å opprette en egen topic for åpen diskusjon og spm mellom forumedlemmer og webshoppene som driver i aktulle bransjene for oss her i forum ? En topic hvor vi kan stille spm og få svar fra aktuelle aktører. Har lagt merke til at mange tråder i webshoperfaringer har noe krass og misvisende emnetittel som gir et feilaktig bilde av situasjonen. Som oftest er misforståelser og uvitenhet årsaken til problemene. Alle kan selvfølgelig sende en mail til webshoppene ang. sin egen sak men likevel tror jeg at en ny topic vil hjelpe til for å få en bedre forståelse av saker og ting mellom kundene og butikker. Mvh Lenke til kommentar
notorled Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dette er jo et spørsmål om webshopene vil "gi-bort" resursser til dette.. Jeg støtter forslaget, men problemet bilr at webshopene ikke kan ansette folk til å besvare spørsmål og klager stilt via forum.hw.no Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 QUOTE (Delroton @ 25/10/2004 : 16:54) Dette er jo et spørsmål om webshopene vil "gi-bort" resursser til dette..Jeg støtter forslaget, men problemet bilr at webshopene ikke kan ansette folk til å besvare spørsmål og klager stilt via forum.hw.no Sant nok, men det finnes jo allerede f.x en bruker som "representerer" komplett.no, tror ikke han har stillingen "Forumsupporter", akkurat.. Tror faktisk nettbutikker innen data har en positiv fordel om de henger her, kan nok hente en del kunder tipper jeg.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Spørsmål til nettbutikker kan dere stiller per mail. Vi kommer ikke til å opprette et eget dedikert forum for dette. Dog, som nevnt, det hender man får svar når man stiller det i den kategorien vi har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg