Gå til innhold

Doom 3 var tamt


Anbefalte innlegg

Doom 3 er virkelig tamt . Skuffende på mange måter.
Jeg har rundet det, men det og gå rundt i så og si mørke hele tiden med lommelykt. Det er utrolig kjedelig og fustrerende. Også må jeg ikke glemme de tåpelige tingene mann måtte gjøre for og komme videre i spillet. Men har ingenting og si på grafikken selvsagt.

Det tok meg langt tid og runde det. Måtte spille litt andre spill for og prøve og glemme det fustrerende og mørke doom 3.

Gleder meg til Half-Life 2 og San Andreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Doom3 er morsomt, jeg. Mest fordi det skremmer vannet av meg til tider. Men, noen klassiker er det ikke. Har heldigvis ikke hatt så store forhåpninger til dette spillet. Mulig det er også derfor jeg ikke er skuffet. Har heller ingen store forhåpninger til Half-Life 2. At et spill er hypet, betyr nødvendigvis ikke at det er revolusjonerende.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg kvapp ofte i spillet. Har en tendens til og leve meg inn i spill. Men er jo sånn det skal være. Men etter en stund i spillet så ble jeg lei av og spillet det. Men måtte jo selvsagt runde det når jeg hadde begynt på det.

 

Ser frem til Full Spectrum Warrior. Det blir konge spill.

Litt annen sjanger da men det gleder jeg meg sinnsykt til.

 

Må da selvsagt ikke glemme Brothers in arms.

Lenke til kommentar

Jeg syntes også det var et veldig tamt spill. Nesten ingen ting og gjøre, og det er veldig kjedelig og springe rundt i mørket med ei stygg lykt, og spendingen forsvinner etter en halv time fordi det er bare så typisk at det skal komme noen romvesner akuratt der, og du begynner og finne ut av hvor de er hele tiden, så et godt tips til dem som har lyst til og kjøpe dette, ikke gjør det! Prøv heller og downloade det!!!!!!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Blir til tider skremt av spillet ja, det skal det ha. Og grafikken ser pen ut. Men fysikk-motoren er direkte elendig.. Ihvertfall til de grader useriøs. Spillet iseg selv er heller ikke givende nok, det blir bare til å fly rundt å lete etter nøkler (les: datapad) og holde skyteknappen inne. Greit tidsfordriv....

Lenke til kommentar

Om du setter deg ned i et fullt opplyst rom, og tenker "nå skal jeg spille det kjedelige spillet Doom 3" da blir det kjedelig.

 

Ta en titt på det egne Doom forumet, og se den tråden der, gode tips om hvordan bli skremt i Doom 3.

 

Om du laster ned det lommelykt mode, blir det ikke så mørkt i lvlene i Doom 3. Og lev deg litt inn i spillet, stram deg opp, lek du er marine soldaten på Mars. Skruv av allt av lys, vent til det blir mye vind og regn ute. Halve opplevelsen i Doom 3 sitter i deg selv, med innlevelse.

Lenke til kommentar
Om du setter deg ned i et fullt opplyst rom, og tenker "nå skal jeg spille det kjedelige spillet Doom 3" da blir det kjedelig.

 

 

Spiller alltid med lyset av. Gledet meg til å spille det etter 4år med venting... 2t var nok, dessverre :(

 

 

Ta en titt på det egne Doom forumet, og se den tråden der, gode tips om hvordan bli skremt i Doom 3.

Hehe... guide for å bli skremt...

Lenke til kommentar
Om du setter deg ned i et fullt opplyst rom, og tenker "nå skal jeg spille det kjedelige spillet Doom 3" da blir det kjedelig.

 

Første gang jeg satt med ned med doom3 tenkte jeg "Endelig! Nå skal jeg ta ut sykemelding i ei uke for å spille dette" Men etter å ha spilt dette gledet jeg meg til og gå på jobb. Å det er sjelden kost for meg!

 

Ta en titt på det egne Doom forumet, og se den tråden der, gode tips om hvordan bli skremt i Doom 3.

 

Man trenger vel ikke bruksanvisning for å spille FPS? Spiller resi/SH spillene med alle lys på, er nervevrak uansett om lyset er på eller av. Etter å ha spilt D3 er jeg bare psykisk nedbrutt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...