guffs Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Heisann Skal en liten tur til USA nå i november - kan noen anbefale en god webshop (hva med amazon.com) for kjøp av mp3 spiller? Skal bo hos venner, så jeg har en addresse å bestille til - tenkte jeg kunne bestille før jeg drar. Litt off topic, men har vært her www.mp3newswire.net og lest om ipod killere. Noen forslag/innspill om hvliken man bør satse på? (Er i utgangspunktet ute etter iPod 40 gb) G. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) http://www.pricegrabber.com Endret 25. oktober 2004 av chrda Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Newegg.com er seriøs, billig og har stort utvalg...minner litt om Komplett i Norge på mange måter Eneste ulempen er at de sender bare til addressen på VISA kortet, og isåfall må vennene dine legge ut for deg. Hvis dette er et problem er Amazon VELDIG fleksibel på slikt og også seriøse. Jeg bestilte en gang et digitalt kamera på Amazon, betalte med mitt VISA kort og fikk det sendt til hotellet som faren min bodde på under en 4 dagers konferanse i USA. Andre dagen lå pakken pent på senga til faren min når han kom tilbake til rommet. Cobos Lenke til kommentar
guffs Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Supert, skal prøves! Takker G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå