eught Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 vi har et ngt delta abb (2 mbit). og en hub, og 3 pc'er koblet til. internett funker på alle. men når jeg sjekket på speedometeret får jeg bare ca. 630 kbit/sek i fart. ingen av de andre pcene laster ned noe. er dette fordi huben sender informasjon til alle portene, slik at hastigheten blir delt? i så fall, skal jeg spare opp til en switch (da går det 2 mbit sant)? Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Har nesten samme oppsettet her jeg bor, 2mbit ngt, hub og 7 PC-er. Ingen problemer med hub, har en SMC hub og cisco router. Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 ja det er ingen problemer, men det var det med hastigheten jeg lurte på. får du 2 mbit på 1 maskin hvis de andre bare står og idler? Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Ja, har ikke problemer med farten. Nå går linja på maks på en annen maskin her, og likevel får jeg over 700 på speedometer på itavisen. Uten trafikk går det opp mot 2mbit. Må være noe rart hos deg, men hva det kan være vet jeg ikke... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Har du tweak'et for bredbånd i reg fila eller? Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 nei de thar ejg ikke. jeg har winxp pro. hvordan gjør jeg det? det er denne maskinen. hastigheten var helt fin på en annen. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 husker ikke i hodet, men søk på itavisen eller google Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 oi...jeg tror jeg vet hva det var. sannsynligsiv PC Killin antivirus sin web-beskyttelse som skal beskytte mot "malicius" html-koder og sånt. at jeg kunne glemme det! når jeg tok det av føk hastigheten opp. at jeg kunne være så dum! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 18:13, eught skrev:nei de thar ejg ikke. jeg har winxp pro. hvordan gjør jeg det? det er denne maskinen. hastigheten var helt fin på en annen. her er en link som kan hjelpe deg http://www.speedguide.net/ Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå