shit89 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 På mitt Gainward 6800LE får jeg bare låst opp til 12 pixel shadere. Skulle så gjerne hatt 16, men med den ene shader enheten får jeg artifacts så det holder. Er det på noen annen måte mulig å få åpnet den siste pixel enheten? Hardware modding? Noe annet enn RivaTuner? Bruker 61.77 driverne. Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis du får artifacts med den ene pixelshaderen, så er den defekt, derfor du har et LE kort med 12 pipes Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er jeg veldig klar over ja Men det var ikke det som var spørsmålet... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Som jeg har forstått er FX6800LE-kort feilproduksjoner av de raskere som de selger med begrensede pipelines for å slippe å kaste dem (tjener ekstra med penger og sparer miljøet). Noen har tydeligvis vært heldige og fått LE-kort som ikke gir artifacts ved modifisering. Tror rett og slett du har hatt uflaks (sa Severin Suveren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå