granhus Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 utrolig nok trenger pappa en dvd spiller. jeg har sett litt på komplett og fant en Eltax spiller til 800kr. men tengte jeg skulle be om tips fra folk med erfaring. krav: - max 1000kr - må spille av brente plater - sonefri greit å ha: - DivX/XviD støtte - norske menyer/oppsett noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gidd du å gå litt opp i pris(noe som jeg ville anbefale) så ta en titt på Denne den ble kåret til beste valg under 2000 kr. i det nyeste Lyd&Bilde Mvh. Winters Lenke til kommentar
granhus Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Gidd du å gå litt opp i pris(noe som jeg ville anbefale) så ta en titt på Denne den ble kåret til beste valg under 2000 kr. i det nyeste Lyd&Bilde Mvh. Winters vel.. å gå opp "litt" i pris kunne gått... men ikke doble prisen.. dette skal være en julegave til pappa som nå har en vhs-spiller fra 1990. desuten ser han ikke SÅ mye på film.. men uansett.. takk for tipset.. kansje jeg kjøper den til meg selv når jeg får råd Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Denne er finfin. Portabel DVD avspiller/DVD brenner for PC. -KJ Lenke til kommentar
granhus Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Denne er finfin. Portabel DVD avspiller/DVD brenner for PC. -KJ hvis han hadde trengt dvd-brenner hadde nok den vært fin. jeg handler uansett ikke på elkøp. min erfaring er at det er umulig å få hjelp hvis noe skulle være feil med produktet. kunskapsnivået på tekniske produkter er lik null i nærbutikken her. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jo, der kan jeg nok tendensere til å være enig. Saken er bare den at tilsvarende produkter koster 1.600,- + fra andre leverandører... -KJ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis far ønsker kjente merker er kanskje en av disse aktuell: Grundig GDP 2400 (se nederst på siden) Philips DVP630 Disse spillerene koster ca 1000,- - 1200,- og selges mange steder. De støtter JPEG, MP3, DivX ++ og er enkle å gjøre sonefri. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Denne Denon spilleren blir nok faren din glad for. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Mustec'en på www.komplett.no koster 299.- spiller alt unntatt Div-x og Sone 1 Hva kan jeg gjøre for og få den sonefri foresten ? Vet ossen men hvor finner jeg det jeg trenger ? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hvis du skal skaffe en dvd spiller til farn din kan du fære til www.hifiklubben.no Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Har hørt en del bra om den Eltaxen til 900, tror den tar brente dvder og divx. Endret 6. november 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå