ymerguer Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Olympus lanserer m:robe-serien MR-100 og MR-500i er en del av Olympus' nye m:robe-konsept, der design og brukervennlighet er i fokus. MR-100 er en ren MP3-spiller, mens MR-500i kan skilte med MP3-avspilling og kamera. Les artikkelen her Lenke til kommentar
gotark Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor står det 20480 pixels? er det ikke litt mer forstålig med 160x128 pixels.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg begynner egentlig å bli litt lei av disse halvhjertede kombinasjonsproduktene. - mp3 spiller + USB lagringspinne - Mobiltelefon + kamera - mp3 spiller + kamera - ekstern harddisk + WLAN - kamera + wlan - kameramobil + blåtann - mobiltelefon + PMS-kalkulator - mobiltelefon + java = håndholdt spillenhet - GSM/GPRS modem i PCcard-format - minnekortleser i PCcard-format - GPS integrert i mobiltelefon - mp3 spillere med en liten harddisk - mobiltelefon + kalkulator - lommelykt/blitz integrert i alt mulig rart - walkie talkie + mobiltelefon (Push to talk) - strekkodescanner + PDA - gps + kompass + kartprogramvare - laserpeker + trådløs optisk blåtannmus osv osv... Kan de ikke bare kjøre linja fullt ut og integrere alt i en og samme enhet? Gjerne en modulær sak der man kan bytte ut kamera og flashminne etter hvert som man ønsker å oppgradere, og kan legge inn det OS'et som man selv vil. Det er jo så irriterende å se at de ikke gidder å gi mer enn en lillefinger av gangen... Endret 25. oktober 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
gotark Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 enig. og hvor mange ganger har vi ikke tenkt: Den der så bra ut, men den mangler ... Så og si alle produkter på markedet har nesten alt. + gjerne litt drit vi ikke trenger :!: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Men likte den første saken godt eg Sånn ved første augekast kan den gi ipod mini konkuranse. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Det er nok teknologisk vanskelig, om ikke umulig, å putte inn flere funksjoner uten at størrelsen og vekten blir altfor stor. Jeg ser uansett fram til den dagen vi alle går rundt med en "superteknogadget" i lomma som har kamera, telefon, musikkspiller, spill, tv, radio, internett, etc. Endret 25. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg likte funksjonenne til den andre, men utsen'det til den første best... håper det kommer en test.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er nok teknologisk vanskelig, om ikke umulig, å putte inn flere funksjoner uten at størrelsen og vekten blir altfor stor. Jeg ser uansett fram til den dagen vi alle går rundt med en "superteknogadget" i lomma som har kamera, telefon, musikkspiller, spill, tv, radio, internett, etc. Kommer nok aldri til å skje fordi da tjener ikke produsentene lenger penger i like mange markedsskjikt og salget i sin helhet vil gå nedover. Derfor kommer det aldri til å komme en perfekt "gadget" eller en perfekt mobiltelefon for den saks skyld. Det må være noe galt med produktet så forbrukere fremdeles hungrer etter et nytt og bedre. Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er nok teknologisk vanskelig, om ikke umulig, å putte inn flere funksjoner uten at størrelsen og vekten blir altfor stor. Jeg ser uansett fram til den dagen vi alle går rundt med en "superteknogadget" i lomma som har kamera, telefon, musikkspiller, spill, tv, radio, internett, etc. Kommer nok aldri til å skje fordi da tjener ikke produsentene lenger penger i like mange markedsskjikt og salget i sin helhet vil gå nedover. Derfor kommer det aldri til å komme en perfekt "gadget" eller en perfekt mobiltelefon for den saks skyld. Det må være noe galt med produktet så forbrukere fremdeles hungrer etter et nytt og bedre. Og hvis det alikevel kommer så vil det koste en formue Lenke til kommentar
handuet Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Enig i at dette var en litt spesiell kombinasjon. Den svarte spilleren var utrolig stilig! Rent og pent uten at det ble Apple-kopiering. Hadde den bare hatt 10GB istedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå