Fuel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) har nettbutikkene lovt og trkke fra avisa kortet før di sender varene? eg fikk porblmer no når eg skulle legge til en vare i ordrene, så måtte eg først slette den for og så legge allt inn på nytt, men når eg skulle betale så hadde di allerede trukket fra den første bestillinga, så eg fikk ikke råd til og betale allt 2X pluss det eg la til Endret 25. oktober 2004 av Fuel Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Får vell bare vente til du får tilbake pengene da Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er helt vanlig praksis. Den er ikke trukket, men reservert slik at du ikke kan bruke opp pengene rett før de sender pakken til deg. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 problemet er at eg noen av varene er fra ukesntilbud, nettbutikken bytter vel i morra? trur eg Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er fult lovlig, fordi du skal forhånds betale alle varer, untatt hvis du betaler på avdrag, men uansett. ALLE NETBUTIKKER tar forhåndsbetaling, etter som jeg har sett Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Komplett.no og Marios Musikk tror jeg reserverer beløpet, og trekker når det sendes. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Komplett.no og Marios Musikk tror jeg reserverer beløpet, og trekker når det sendes. Det er VISA selv som reserverer beløpet, ikke komplett.no eller f.eks Marios/Sound1. Reserverte beløp som ikke skal brukes tar ca. 3 dager før de er "synlige" igjen på kontoen. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 ja, stemmer det, er visa eller axept som holder på pengene til varen blir sendt , så trekt..eg lurte bare egenlig på om hvotr vidt di har grunnlag for og holde pengen mine etter at eg har avbestilt varene. 1. taper eg 3 dager med renter (blir ikke mye for meg .001 øre kanskje, men når di gjør det med 1mill personer i løpet av ett år så tjener jo selskapet som gjør det en del penger) 2. eg kan ikke bruke mine egene penger (er egenlig det som plager meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå