LtdEdFred Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Heisann. Jeg har kjøpt et AGP 3D kort, men fant ut litt sent at jeg ikke har noen AGP slot. Er det noen mulighet for å trekke en kabel fra det gamle det kortet(som er integrert i hovedkortet) og til det nye kortet og bruke det som et "eksternt" kort? Kanskje helt lost dette her, men er villig til å prøve. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 hehe, lurt tenkt, men svaret er nok NEI. :sad: Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 :razz: du er nok ganske lost ja Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 HEHE , hadde du aldri tittet inn i kabinettet ditt før du skulle montere inn det nye kortet ? Tror du er ganske lost ja . Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. november 2001 Forfatter Del Skrevet 16. november 2001 Quote: HEHE , hadde du aldri tittet inn i kabinettet ditt før du skulle montere inn det nye kortet ?jo seff, men har aldri sett etter AGP slot ettersom dette aldri har vært av behov. Gikk heller på enhetsbehandling. der sto det på skjermkort: Ati Rage LT Pro 16MB AGPså jeg trudde at det skulle gå da. tenkte at det ikke var noe vits å sjekke _________________ TWM Clansite [ Denne Melding var redigert av: [TWM]Baltazar på 2001-11-16 15:08 ] Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Du har et MSI K7T uten AGP port? Høres ut som et skikkelig kjipt mammabrett.. Du er helt sikker på dette? Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå