Gå til innhold

Fable - Snill, men ond?

bte

Anbefalte innlegg

Jeg har en "snill" karakter på fable, jeg er rett forbi der jeg redda mora mi fra fengsel..

Problemet mitt er, alle er redd meg, men jeg vil gjærne være snill/likt.

Inne på statistics har jeg ca 70-75% på Snill, og 68+ på attractiveness og 25+ på scaryness.

Jeg inrømmer at jeg har gjort et par slemme ting i fortida, som å drepe whisper.

Men jeg har vært sånn "nøytral'ish" hele veien, men ingen av inbyggerne vil snakke med meg..

Armoren er mørk og kanskje litt skummel, er dette noe viktig?

Har også tatt vekk alle tatoveringer som gir +scaryness og bare tatt på slike som gir -scaryness.

Hårklippen og skjegget er også pent :)

Noen andre forslag på å få folk til å like meg? Veldig kjipt når alle løper fra meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Søren :p Da må det være armoren da..

Men jeg fikk høre at jeg ikke kan kjøpe Skinnende Armor utenfor arenaen, og der kommer ikke jeg inn igjen..

Noen nevnte også vandrende tradere, men finner dem ikke.. Finner noen i skogen med vareulvene, men de selger for det meste tattoo's og potions..

Noen som vet hvor jeg får tak i fin skinnende plate armor?

Lenke til kommentar

jeg har funnet den på traders som går i området mellom arenaen og knothole glade... men den nøytrale rustningen er mye kulere, synes jeg da. egentlig er alle de nøytrale ganske kule... spesielt will user drakten. er den jeg som oftest bruker... men sånn som jeg har funnet det ut er det tattoos og hårstil som endrer mest på scaryness

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...