Tohmy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei, Hva er en ok pris å betale for en brukt SE k700i sett at den er i god stand og uten noe ekstra tilbehør? Ser at endel selger den for langt over 3000,- og det er vel litt mye når den koster ca 2800,- ny ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ville ikke betalt mer enn 1500kr... men det er kan vel være bare meg. Har selv K700 og det er det jeg ville gitt for en brukt en heh. Maks. Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Si ifra om du skal selge da ;-) hehe... Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 dedt blir vell solgt fra 2500 og oppover til 3300 ca, men da bruker de å ha litt extra utstyr med i prisen Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 dedt blir vell solgt fra 2500 og oppover til 3300 ca, men da bruker de å ha litt extra utstyr med i prisen Tror ikke det..... Den koster 2700 helt ny i følge prisguiden til Amobil. Hva som er ok å betale for K700 brukt kommer an på, men jeg hadde nok ikke gitt mer enn 2000-2300. Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Et kjapt søk på qxl (http://www.qxl.no/default/defaultlistelse.asp?catg=21342&listingtype=0&listingsort=0&102610) viser at folk selger denne telefonen brukt til ur pris. Å operere med en nypris på 4000,- er jo helt latterlig... Er det noen som har sett denne til salgs for en fornuftig pris? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) dedt blir vell solgt fra 2500 og oppover til 3300 ca, men da bruker de å ha litt extra utstyr med i prisen Tror ikke det..... Den koster 2700 helt ny i følge prisguiden til Amobil. Hva som er ok å betale for K700 brukt kommer an på, men jeg hadde nok ikke gitt mer enn 2000-2300. Ja soo? koster det på nett ja.. men det er det de selges for fordeom! ikke spørr meg hvorfor folk kjøper dyere brukt en ny! ppl are stupid hadde max gitt 2500 for k700.. Endret 26. oktober 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 ikke bare på nett. Elkjøp selger den til 2850,- og folk betaler mye mer enn det på qxl for den brukt. rimer ikke helt... Spurte en selger på qxl hva minsteprisen var siden han solgte den dyrere enn elkjp/nettbutikker. fikk til svar at jeg ikke trengte kjøpe telefonen, han slettet mitt spm fra siden og utestengte meg fra sine akusjoner :-D Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ikke bare på nett. Elkjøp selger den til 2850,- og folk betaler mye mer enn det på qxl for den brukt. rimer ikke helt... Spurte en selger på qxl hva minsteprisen var siden han solgte den dyrere enn elkjp/nettbutikker. fikk til svar at jeg ikke trengte kjøpe telefonen, han slettet mitt spm fra siden og utestengte meg fra sine akusjoner :-D Oi... Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Spurte en selger på qxl hva minsteprisen var siden han solgte den dyrere enn elkjp/nettbutikker. fikk til svar at jeg ikke trengte kjøpe telefonen, han slettet mitt spm fra siden og utestengte meg fra sine akusjoner :-D :!: Jeg spurte også en selger om det samme. Fikk deretter en advarsel fra QXL, og beskjed om at sørmålet ble slettet. De mente at jeg ved å stille slike spørsmål, undergravde selger ?! Snakker om svindel ! Så en 3mnd brukt K700 gå for 3300,- i forrige uke ! Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 hehe...jeg fikk og mail fra qxl om at mitt spørsmål var slettet fordi det var i strid med noen retningslinjer! Jeg visste ikke at det var retningslinjer for hva man kunne spørre en selger om... men men...at folk betaler 500,- mer enn butikkpris for en brukt vare får vel være opp til hver enkelt... men det værste er allikevel han som selger en som er brukt i 8mnd og selges uten lader for nesten nypris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå