Gå til innhold

Bruktpris på k700i

Tohmy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dedt blir vell solgt fra 2500 og oppover til 3300 ca, men da bruker de å ha litt extra utstyr med i prisen :)

Tror ikke det..... Den koster 2700 helt ny i følge prisguiden til Amobil. Hva som er ok å betale for K700 brukt kommer an på, men jeg hadde nok ikke gitt mer enn 2000-2300.

Lenke til kommentar
dedt blir vell solgt fra 2500 og oppover til 3300 ca, men da bruker de å ha litt extra utstyr med i prisen :)

Tror ikke det..... Den koster 2700 helt ny i følge prisguiden til Amobil. Hva som er ok å betale for K700 brukt kommer an på, men jeg hadde nok ikke gitt mer enn 2000-2300.

Ja soo? koster det på nett ja.. men det er det de selges for fordeom! :roll: ikke spørr meg hvorfor folk kjøper dyere brukt en ny! ppl are stupid :p

hadde max gitt 2500 for k700.. ;)

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar

ikke bare på nett. Elkjøp selger den til 2850,- og folk betaler mye mer enn det på qxl for den brukt. rimer ikke helt... Spurte en selger på qxl hva minsteprisen var siden han solgte den dyrere enn elkjp/nettbutikker. fikk til svar at jeg ikke trengte kjøpe telefonen, han slettet mitt spm fra siden og utestengte meg fra sine akusjoner :-D

Lenke til kommentar
ikke bare på nett. Elkjøp selger den til 2850,- og folk betaler mye mer enn det på qxl for den brukt. rimer ikke helt... Spurte en selger på qxl hva minsteprisen var siden han solgte den dyrere enn elkjp/nettbutikker. fikk til svar at jeg ikke trengte kjøpe telefonen, han slettet mitt spm fra siden og utestengte meg fra sine akusjoner :-D

:omg:

Oi...

Lenke til kommentar
Spurte en selger på qxl hva minsteprisen var siden han solgte den dyrere enn elkjp/nettbutikker. fikk til svar at jeg ikke trengte kjøpe telefonen, han slettet mitt spm fra siden og utestengte meg fra sine akusjoner :-D

:!: Jeg spurte også en selger om det samme.

Fikk deretter en advarsel fra QXL, og beskjed om at sørmålet ble slettet.

De mente at jeg ved å stille slike spørsmål, undergravde selger ?! :roll:

Snakker om svindel ! Så en 3mnd brukt K700 gå for 3300,- i forrige uke !

Lenke til kommentar

hehe...jeg fikk og mail fra qxl om at mitt spørsmål var slettet fordi det var i strid med noen retningslinjer! Jeg visste ikke at det var retningslinjer for hva man kunne spørre en selger om... men men...at folk betaler 500,- mer enn butikkpris for en brukt vare får vel være opp til hver enkelt... men det værste er allikevel han som selger en som er brukt i 8mnd og selges uten lader for nesten nypris!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...