Muic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har nettop forhåndsbetalt en xbox hos digistore.no. Men jeg har ett lite problem. På nettsiden deres stod det at de gikk ut i ferie den 23/10, og at siste frist for betaling var 20/10. Jeg betalte xboxen den 19/10, og sende en mail der jeg sa at betaling var under veis (noe det også stod jeg skulle gjøre i fakturaen jeg fikk på mail.) Xboxen skulle da sendes før de gikk ut i ferie. Jeg skulle få en mail med sporingsnummer på ppstpakken så snart de hadde sendt pakken. Men det har jeg ikke fått. Siden de nå er ute i ferie når jeg dem ikke på telefonen, og de svarer ikke på mail. Saken er jo da at jeg har holdt de kravene butikken stilte av meg, mrn butikken har ikke holdt det de lovet. Hva slags rettigheter har egentlig jeg i en slik situasjon? Skal jeg bare vente i to uker til de kommer tilbake fra ferie, eller er det noe annet jeg kan gjøre? Skulle gjerne hatt xboxen denne uken siden jeg reiser bort i 7 uker, og jeg vil gjerne ha konsollen med meg... Lenke til kommentar
rks Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 http://www.digistore.no/storefront.php?pag...d=115&uselink=0 Lenke til kommentar
Muic Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Ja, jeg så det der, men siden de har gått ut i ferie, begynner jeg å lure litt. Men jeg får vente ett par dager å se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå