page Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har 3 mnd gammel Nokia 6230,problemet er at den har sinnsykt dårlig batterikapasitet...Må lade ca 2 hver dag..Dette er for dårlig til å være Nokia..Noen andre som har samme problemet?!? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dette er normalt i følge mine erfaringer. Jeg må lade min 6230 ca hver 2 dag. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Dette er ikke normalt i det hele tatt. Jeg bruker min 6230 hele dagen, både med bluetooth, og som modem, samt ringer mye i jobb sammenheng. Hører på radio, og på mp3 spilleren ganke ofte. Ved hektiske arb. dager holder telefonen fint 3 - 4 dager. Mer vanlig bruk holder den i rundt en uke, før jeg har behov for å lade. Jeg fulgte noen gode råd om lading : - Lad telefonen sammenhengende 8 timer før den brukes første gangen. - Bruk telefonen til den er helt tom, før du lader den opp neste gang. - Dette gjentar du 4 ganger. - Etter dette kan du klattlade så mye du vil. I begynnelsen var kapasiteten bare 1-2 dager, men etter at jeg hadde tømt og ladet den noen ganger ble kapasiteten helt vanvittig god ! (Hadde ikke ventet meg en så klar forskjell). Nå Kan det hende at jeg klattlader litt innimellom, dersom jeg vet at det blir en hektisk uke / arbeidsdag, men som oftest er ikke dette nødvendig. INLEGG NR 200 Endret 25. oktober 2004 av FallenA Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det virker litt merkelig at du må lade så ofte. På de to jeg har hatt, varte batteriet i over en uke. Gå til en forhandler! Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg erfarer det samme som deg. Jeg må lade hver eneste natt. Endret 25. oktober 2004 av Botten88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå