HåkonN Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Har spilt SOF 2 TEST (demo) en stund nå, og fant ut at jeg skulle oppdatere Detonator-driverne for å fikse den refresh-rate-feilen som gjorde at jeg fikk maks 60hz i spill. Nå fungerer ikke spillet lenger, får bare følgende feilmelding: GLW_StartOpenGL() - Could not load OpenGL subsystem Har prøvd å avintallere spillet, for å så installere det på nytt, men til ingen hjelp. Hva kan jeg gjøre? Fungerer ikke spillet med de nye driverne? Detonater-versjonen jeg oppgraderte til er forøverig 21.40, og jeg har Geforce 2 GTS. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 16:36, JohnnyKnoxwille skrev:Har spilt SOF 2 TEST (demo) en stund nå, og fant ut at jeg skulle oppdatere Detonator-driverne for å fikse den refresh-rate-feilen som gjorde at jeg fikk maks 60hz i spill. Nå fungerer ikke spillet lenger, får bare følgende feilmelding:GLW_StartOpenGL() - Could not load OpenGL subsystemHar prøvd å avintallere spillet, for å så installere det på nytt, men til ingen hjelp.Hva kan jeg gjøre? Fungerer ikke spillet med de nye driverne? Detonater-versjonen jeg oppgraderte til er forøverig 21.40, og jeg har Geforce 2 GTS. Prøv med de nyeste detonator driverne (29.41) Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Prøv med de nyeste detonator driverne (29.41) Bare en liten NB her. 2941 driverene virket ikke med mitt gforce-3 kort. Hadde masse problemer med å installere tilbake til 2832, som fungerer utmerket. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Prøv 29.40 med refreshrate fix. (Eller 28.32 med reffix'en) Begge finner du her Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Det var en liten skrivefeil der, den versjonen jeg oppgraderte til var 29.40, og ikke 21.40. Har løst problemet ved å avinstallere driverne, og bruke et slett-alt program (?), la så inn en eldre versjon inn så funket det. Men har 60hz i spill fortsatt. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Har du refreshrate fixen da? Det har kommet en ny sak også, som heter Detonate 0.7 som er et lignende program (den har jeg ikke prøvd selv). Hvis du skal bruke 28.32 eller nyere må du skaffe deg driverene som har reffix (ikke "originale" drivere). Refresh Rate Fix 2.0 (2k/XP) og Detonate 0.7 kan du laste ned herfra Driverene med reffix finner du på linken i mitt forrige innlegg. Jeg bruker selv 28.32 og reffixen, og har 85Hz i alle spill. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Det enkleste er nå allikevel å bruke Rivatuner. Det fikser 60hz problemet uavhengig av hvilken Detonator versjon du bruker. Du finner det på http://www.guru3d.com. Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hvilket operativ system kjører du? ARVID Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 et spørsmål først, har du skrudd av v-sync?? det bruker å hjelpe! Lenke til kommentar
Ash Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 10:18, xthal skrev:et spørsmål først, har du skrudd av v-sync?? det bruker å hjelpe! Det hjelper kun for å få mer FPS. Du får ikke skjermen din til å kjøre høyere refresh selv om du skrur av v-sync. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå