Gå til innhold

Trenger hjelp med detonator-drivere!

Anbefalte innlegg

Har spilt SOF 2 TEST (demo) en stund nå, og fant ut at jeg skulle oppdatere Detonator-driverne for å fikse den refresh-rate-feilen som gjorde at jeg fikk maks 60hz i spill. Nå fungerer ikke spillet lenger, får bare følgende feilmelding:

GLW_StartOpenGL() - Could not load OpenGL subsystem

Har prøvd å avintallere spillet, for å så installere det på nytt, men til ingen hjelp.

Hva kan jeg gjøre? Fungerer ikke spillet med de nye driverne?

Detonater-versjonen jeg oppgraderte til er forøverig 21.40, og jeg har Geforce 2 GTS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-21 16:36, JohnnyKnoxwille skrev:

Har spilt SOF 2 TEST (demo) en stund nå, og fant ut at jeg skulle oppdatere Detonator-driverne for å fikse den refresh-rate-feilen som gjorde at jeg fikk maks 60hz i spill. Nå fungerer ikke spillet lenger, får bare følgende feilmelding:

GLW_StartOpenGL() - Could not load OpenGL subsystem

Har prøvd å avintallere spillet, for å så installere det på nytt, men til ingen hjelp.

Hva kan jeg gjøre? Fungerer ikke spillet med de nye driverne?

Detonater-versjonen jeg oppgraderte til er forøverig 21.40, og jeg har Geforce 2 GTS.

Prøv med de nyeste detonator driverne (29.41)

Lenke til kommentar

Det var en liten skrivefeil der, den versjonen jeg oppgraderte til var 29.40, og ikke 21.40.

Har løst problemet ved å avinstallere driverne, og bruke et slett-alt program (?), la så inn en eldre versjon inn så funket det. Men har 60hz i spill fortsatt.

Lenke til kommentar

Har du refreshrate fixen da?

Det har kommet en ny sak også, som heter Detonate 0.7 som er et lignende program (den har jeg ikke prøvd selv).

Hvis du skal bruke 28.32 eller nyere du skaffe deg driverene som har reffix (ikke "originale" drivere).

Refresh Rate Fix 2.0 (2k/XP) og Detonate 0.7 kan du laste ned herfra

Driverene med reffix finner du på linken i mitt forrige innlegg.

Jeg bruker selv 28.32 og reffixen, og har 85Hz i alle spill. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-22 10:18, xthal skrev:

et spørsmål først, har du skrudd av v-sync??
:grin:
det bruker å hjelpe!

Det hjelper kun for å få mer FPS. Du får ikke skjermen din til å kjøre høyere refresh selv om du skrur av v-sync. :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...