skyline Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Mulig dette er et dumt spørsmål... Men er det bare for A-64 s939 eller kommer det også for A-64 s754?? begge deler. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 skyline, hørt om orddeling, eller ord deling, som er mer passende i denne sammenheng? hmm, okay okay, jeg tar poenget, jeg mente spare ett par hundre kroner, som for eks. 200-300kr. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Noen som har hørt noe om Nforce5? Vet det er tidlig å mase om det, men ønsker meg litt flere PCI-ex-lanes. Litt flere S-ata-kontakter, og soundstorm. AtW Lenke til kommentar
G Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har fått med meg at nForce er mer stabilt enn VIA. Men nå når ATI kommer på banen med brikkesettene som er nevnt i artikkelen så kanskje nVidia får bank. Ikke det at jeg har greie på ytelsen. Men kanskje det er noe å glede seg til ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå