int20h Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Store planer for nForce4 NVIDIA har store planer for sitt nForce4-brikkesett. Selskapet ønsker å innta posisjonen som ledende leverandør av brikkesett for AMD64-plattformen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det høres bra ut , nForce kortene er uten tvil de beste til amd både på hastighet og stablitet . Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 noen som har noen dato for når disse kommer i butikkene? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Lurer på når de blir klare med PCIE? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Lurer på når de blir klare med PCIE? når nforce4 kommer så vil de komme med pcie... det er liksom litt av poenget med nforce4. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Det høres bra ut , nForce kortene er uten tvil de beste til amd både på hastighet og stablitet . hehe 10K poster... da bør du huske; VIA KT333 bedre ennn nForce(1) K8T800 bedre enn nForce3 150 ... øvrigt så er via blitt banket (dvs. for det meste) Endret 25. oktober 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Det høres bra ut , nForce kortene er uten tvil de beste til amd både på hastighet og stablitet . hehe 10K poster... da bør du huske; VIA KT333 bedre ennn nForce(1) K8T800 bedre enn nForce3 150 ... øvrigt så er via blitt banket (dvs. for det meste) Vel nå har jeg brukt både K8T800 on nForce 3 (som jeg fortsatt har) og da får andre si hva de vil , men jeg påstår fortsatt at nForce 3 er et bedre valg ikke minst med stablitet , du slipper bla å spille bingo for å finne minnebrikker som dette godtar . Endret 25. oktober 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 noen som har noen dato for når disse kommer i butikkene? Vil også vite... Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Åssen ram brikker vil disse hovedkorta bruke? Vil jeg kunne bruke min nyinnkjøpte Corsair XMS3200 C2 512mb (PC 3200) brikke på et nForce4 hk? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Åssen ram brikker vil disse hovedkorta bruke? Vil jeg kunne bruke min nyinnkjøpte Corsair XMS3200 C2 512mb (PC 3200) brikke på et nForce4 hk? det er garantert bakoverkompatibelt, men har sikkert(forhåpentligvis) støtte for raskere ram.. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 VIA KT333 bedre ennn nForce(1) VIA sitt svar på nForce 415/420-D var KT266A/KM266A, og det er liten tvil om at NVIDIA sine brikkesett var klart bedre både mhp. ytelse, stabilitet og finesser (SoundStorm m/Dolby Digital 5.1, IGP m/GeForce2, TwinBank (dual-DDR), HyperTransport, etc.): http://www.digit-life.com/articles/nvidianforce/ http://anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.html?i=1535 Lenke til kommentar
skyline Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er vel liten tvil om at hos entusiastene er Nforce ett første valg, få som tørr å gamble på via bare for å spare noen hundre lapper, samtidig får du lavere ytelse og dårlig stabilitet med på kjøpet. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er vel liten tvil om at hos entusiastene er Nforce ett første valg, få som tørr å gamble på via bare for å spare noen hundre lapper, samtidig får du lavere ytelse og dårlig stabilitet med på kjøpet. Tja, tror de fleste hadde bytta hvis de hadde spart noen hundre lapper, forutsatt at det er pengesedler du snakker om Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Får håpe vi snart ser GeForce 6800 GT og Ultra PCI-E i butikkene da Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 har hatt en del forskjellige chipset i min tid, men er mest fornøyd med Nforce2. Epz. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er vel liten tvil om at hos entusiastene er Nforce ett første valg, få som tørr å gamble på via bare for å spare noen hundre lapper, samtidig får du lavere ytelse og dårlig stabilitet med på kjøpet. Tja, tror de fleste hadde bytta hvis de hadde spart noen hundre lapper, forutsatt at det er pengesedler du snakker om problemet er at folk gjør det, kjenner selv en del idioter som skulle bygge seg ny pc med a64, kjøpte via chipset, nå har de etter noen månder meg ergelse solgt via korta sine og kjøpt seg nforce! De skulle i utgangspunktet spare noen hundre lapper, men de tapte isteden penger på det. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er vel liten tvil om at hos entusiastene er Nforce ett første valg, få som tørr å gamble på via bare for å spare noen hundre lapper, samtidig får du lavere ytelse og dårlig stabilitet med på kjøpet. Tja, tror de fleste hadde bytta hvis de hadde spart noen hundre lapper, forutsatt at det er pengesedler du snakker om problemet er at folk gjør det, kjenner selv en del idioter som skulle bygge seg ny pc med a64, kjøpte via chipset, nå har de etter noen månder meg ergelse solgt via korta sine og kjøpt seg nforce! De skulle i utgangspunktet spare noen hundre lapper, men de tapte isteden penger på det. Jeg tror du misset poenget Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 skyline, hørt om orddeling, eller ord deling, som er mer passende i denne sammenheng? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg tok poenget hehe....Den var ganske god. Hundre lapper kan være fryktelig MYE penger. Tenk hvis det er snakk om tusenlapper? Det hele har med påvirkning fra det engelsk språkskift, hvor man deler opp ord som ellers er sammensatt på norsk. Jeg tar meg selv i å gjøre dette mye, da alt jeg skriver på jobben er på engelsk. Endret 25. oktober 2004 av gamer73 Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Mulig dette er et dumt spørsmål... Men er det bare for A-64 s939 eller kommer det også for A-64 s754?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå