rbuljo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hvorfor kommer den feilmeldingen 3 ganger på rad hver gang jeg skal åpne microsoft outlook? tror det har noe med norton internet security/antivirus 2005 og gjøre... blir gal.. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Sikker på at du ikke har en mail liggende i Outlook, som er infisert med virus? Ser ut som om det er noe som prøver å installere noe i det du starter. Har du lastet inn noen plugins til Outlook? Ellers kan det altså være virus. Prøv å kjøre virus-scanning på alle mailene. Kirikiri Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 virus er det ikke.. lurer på om det kan være noe fuck ups med at den skal starte msn messenger kanskje? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har vært borti' dette før. Jeg fikk denne meldingen fordi jeg hadde flyttet 'Norton' til en underkatalog på startmenyen. Alt ordnet seg når jeg flyttet tilbake til 'default' plassering. Mulig du har samme problem. Ellers finnes det en del info om dette på sidene til Norton. Prøv også å søke med feilmeldingsteksten på google. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har vært borti' dette før. Jeg fikk denne meldingen fordi jeg hadde flyttet 'Norton' til en underkatalog på startmenyen. Alt ordnet seg når jeg flyttet tilbake til 'default' plassering. Mulig du har samme problem. Ellers finnes det en del info om dette på sidene til Norton. Prøv også å søke med feilmeldingsteksten på google. prøvd å google, men uten å lykkes.. mye som er feil relatert til msi.. prøvde også flytte norton til sin normale mappe.. men det hjalp ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå