Gå til innhold

DVD filmer på Xbox?

enurweb

Anbefalte innlegg

Hey!

Skal snart til å kanskje kjøpe meg en Xbox, litt av poenget er å erstatte stue DVD spilleren min. Det jeg da lurer på er om noen vet om Xbox sin DVD rom fungerer bra til å spille av både orginale og brente DVD filmer?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg har en stue DVD spiller som hakker inni mellom og derfor virker Xbox som et kjempe bra alternativ med tanke på alle andre multimedia funksjoner Xbox har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja Xboxen er helt suveren til også dette formålet. Det krever at du modifiserer Xboxen din riktignok. Den vil da spille ALT av soner, brente DVD'er, DivX, XvID, avi, asf, ja til og med MOV filer. Selvsagt også MP3. Har du bredbånd kan du også koble den til nettet og hente ned info om DivX filmer fra IMDB, samt få værmeldingen fra hvor som helst i verden for å nevne noe. :-)

For ikke å snakke om alt annet gøy du kan ha med den!

Xbox rules.

Lenke til kommentar

Takker for svar! Har bare hørt en del andre som har sagt at Xbox ikke duger til DVD avspilling fra plater da. Det jeg har hørt er at Xbox-er blir levert med forskjellige DVD rom typer som Thompson, Samsung osv...

Tenkte jeg skulle kjøpe en Ferdig chipet Xbox med X-Ecuter 3 chip og 200 Gb harddisk. Dette skal vel duge med MediaCenter ?

Endret av enurweb
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Takker for svar! Har bare hørt en del andre som har sagt at Xbox ikke duger til DVD avspilling fra plater da.

3011222[/snapback]

Og det stemmer dersom du måler Xboxen opp mot en virkelig god dvdspiller, da er den ganske udugelig, det er en bra spillemaskin, men betaler du nok for dvdspillern så får du en som tar det meste av format du putter i den akkurat som med xbox, og du får i tillegg et bilde som er langt over middels.

Men hvis kvaliteten på bildet ikke er av SÅ stor betydning for deg så har jo xbox med modchip masse funksjonalitet for pengene, men du må ikke forvente noe top of the line greier av den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...