Hr. Jenssen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg cruisa igjennom CDON i dag (hovedsaklig for DVD tilbud) da jeg kom over dette. Det er Dead To Rights (PC versjonen). Hvilket type spill er dette? Er det et bra spill? Verd pengene? Gi en kort anmeldelse, eller i det minste en link til en god omtale (helst Norsk, og politelig) Takker for svar! EDIT: Heh, fant gamer.no's omtale av PC versjonen... Da holder det vel bare med brukererfaringer Endret 25. oktober 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har spilt det litt. Det virket morsomt siden de hadde lagt til litt "bullet-time" o.l. Men det var rett og slett et spill som du ikke burde betale mer enn et par hundre spenn for Par småmorsomme ting, som å kaste gassbeholdere på folk for så å skyte den rett før den traff ^^ så hvis det er veldig billig så er det et morsomt spill, hvertfall en liten stund! Kos deg! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har spilt det litt. Det virket morsomt siden de hadde lagt til litt "bullet-time" o.l. Men det var rett og slett et spill som du ikke burde betale mer enn et par hundre spenn for Par småmorsomme ting, som å kaste gassbeholdere på folk for så å skyte den rett før den traff ^^ så hvis det er veldig billig så er det et morsomt spill, hvertfall en liten stund! Kos deg! 80kr? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 MAKS 80 spenn, aldri om det er verdt mere enn det. Jeg betalte uheldighvis full pris for det spillet, fordi tosken på Spiderman sa at det var SÅ bra og FANTASTISK kult spill... Fuck Spiderman og hele gjengen som jobber der... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eneste fornuftige med Spiderman er Magnus som jobber der, og han kom fra Akers Mic... Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dead to rights er et skyte/kung fu spill som ikke er verdt å betale mye for, kung-fuen er ikke noe å skryte av og det blir dessverre mye av det samme. Kunne vært et bra spill...... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Styr unna man, dette spillet er så low at det suger. Hadde et par spill jeg ble litt lei av så stakk innom Spiderman i Stavanger og fikk byttet de spillene jeg hadde inn til et par andre inklusivt Dead To Rights. Hvorfor det er dårlig er: 1. Dårlig graikk 2. dårlig kontroll 3. Vanabee MAX PAYNE!(Max Paye eier dette spillet 100 ganger) Positivt: 1. Levelen i fengslet er bra men ellers er det bare nedtur. Spar pengene til HL-2 eller Pacific assult når det kommer! Endret 27. oktober 2004 av Wooho Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Spar pengene til HL-2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Spar pengene til HL-2 Får det gratis (via HL2 "tilgode-lapp") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå