nomore Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) sitter her og prøver å få installert et nytt isdn kort. men eg har bare problemer. problemet ser ut til å ligge i de gammle teles isdn driverene/utility. windows 98se, og ibm maskin edit: dårlig problemstilling Endret 26. oktober 2004 av nomore Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kommer til å ha vonde drømmer i natt, minnene strømmer på fra den tiden jeg kjørte 95/98 og ISDN kort skulle skiftes/installeres/fjernes Har desverre ikke en konkret oppskrift å gi deg men dette er hva jeg kommer på i farta. Der var et program for å slette alle spor etter tidligere ISDN installasjon, husker desverre ikke navnet men en vanlid deinstallering av driver hjalp i 98% av tilfellene ikke. Ofte (alltid?) måtte NDIS-Wan (eller noe slikt) fjernes, for så å reinstalleres. Lykke til. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 kanskje du kan forsøke drivecleaner. Eller du kan avisntallere i leggtil/fjerne prog, søke etter TELES ISDN i registeret og fjerne de oppføringer du ser har med den maskinvaren å gjøre... Lenke til kommentar
JohnDoe Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 TeleS har i sin driverpakke (CAPI) inkludert et lite program som heter "cleanreg" eller noe lignende. Kjør denne og registeret renses for alt som har med TeleS ISDN å gjøre. JD Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 TeleS har i sin driverpakke (CAPI) inkludert et lite program som heter "cleanreg" eller noe lignende. Kjør denne og registeret renses for alt som har med TeleS ISDN å gjøre. JD Stemmer det, hvis du ser en gul ark med bilde av viskelær(ikon) så bruk den først. Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Stemmer, cleanreg var det *mimre* Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Huff... Da det gamle dynalink- kortet til min mor tok kvelden pga lynnedslag i fjor, var eneste alternativ et teles-kort jeg hadde liggende. Havis det er noen trøst, så er capi-driverne et mareritt å få til både win2000 og xp. Måtte bare gi opp til slutt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Denne tråden passer vel bedre i kateogorien "nettverk" så jeg flytter den hit jeg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 da fikk eg det til... prøvde cleanreg som noen foreslo, men det hjalp ikke. eneste som fungerte var å formatere og legge inn på nytt. fikset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå