Kasius De'Vias Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei hei. Jeg bare lurte på om det finnes noen "faste" LAN parties her i Buskerud? Hvis du vet noe om dette, vennligts post navn på partyet og litt informasjon. Takk. ~Matsuo Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 nei, ikke i buskerud, men i modumhallen, (i modum), er det 2 ganger i året. kansje 3. husker ikke.. =) Skulle ønske det kunne være lan i drammenshallen! :D:D Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ja faen i drammenshallen det hadde vært konge hehe Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg var litt rundt i byen i dag, og så på egnede steder, og gymsalen på Gulskogen er så SINNSYKT PERFEKT!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei hei. Jeg bare lurte på om det finnes noen "faste" LAN parties her i Buskerud? Hvis du vet noe om dette, vennligts post navn på partyet og litt informasjon. Takk. ~Matsuo En gang i året arrangeres Izecold Lanparty... sjekk ut http://www.izecold.tk Arrangeres i år 10-12 Desember Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ja veit har sett den jeg å men det er jo ehm noen som må gidde å arrangsjere det da hehe;) men ersikker på at hadde det blitt lan i drammen så hadde det tatt helt av! (problemet er at vi har fjell haha;) neida lol Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 En gang i året arrangeres Izecold Lanparty...sjekk ut http://www.izecold.tk Arrangeres i år 10-12 Desember Kjenner til dette, Robin. Du fortalte meg om det over MSN. Men det er jo i Asker, på Borgen skole. Jeg har omtrent ikke mulighet til å komme på et LAN-party utenfor Buskerud. Hm.. Om jeg ikke husker feil, var det et Sætre-LAN for en stund siden. Drammenshallen ville blitt bra. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 drammenshallen ja! :D:D det hadde vært så sjuukt fett! Men hvordan kan man arrangere noe sånt? Ca. Hvor mye koster det? hva trenger man? Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 kommer jo annpå da hehe men ehm hvis vi sier at hele drammenshallen skulle leies ut i foreksempel ei uke å fylles så hadde vi nok snakka millioner dem som arrangsjerer tjener ikke så mye dem gjør det for det er gøy men joa noen som tar mange penger å da seff: men faen drammenshallen hadde virkelig vært pang pang ass:P hehe plasstell tja kan vel nesten sammenlignes med tg tenker jeg:P hehe håper noen som har penger tell legge ut tell lan leser detta å gjør noe med det. det er ikke akkurat så mange lan i drammen lol:P ikke så mye i drammen i det hele tatt lissom lol:P hehe det er jo lissom norges 5.te største by men jeg veit ikke jeg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg sitter og tenker på det hele tiden jeg! tenk så sjukt fett a! Noen som blir med å samle inn penger til det? Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 pleier noen ganger å væra et lite lan på Lampeland da... like ved kongsberg for dem som ikke veit det... men der er det jo bare plass til 80 stykker da... men det er alltid tøft å spille CS! Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dere som snakker om LAN party i Drammens Hallen hadde vært kult!! Hvis dere er interisert så kan jeg være behjelpelig event være med som arangør på et slikt arangement i hallen. Jeg jobber med Lyd og Lys til dagelig så har noe peiling på hvordan man skal gå fram for å få til sånne arangementer ... Er dere interisert ta kontakt event via MSN_: [email protected] eller mail [email protected] Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 det i modumhallen heter inanimate og pleier å ta sted i høstferien. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 vet. var der sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå