Lasse Ma Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei. Skal gå til innkjøp av en laptop som er lett å få med seg! Den skal ha 14" skjerm og brukbart oppdatert hardware. Budsjett er ca 13 000! Har leita litt skjøl men har problemer med å se hva som er bra. Håper noen kan hjelpe meg:) Mvh Lasse Lenke til kommentar
Cera Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hp nc6000 og acer 3201 kan du se på. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Elitegroup ECS 556G hos multicom til 12 lapper er heller ikke så dum, absolutt oppdatert hardware, 2.7 kg. Selv sitter jeg på en 1.3 kg asus s5642n, men den har jo bare intel extreme graphics 2, mao. ubrukelig til krevende, nye spill. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei Hadde vært greit å visst hva du skal bruke den til, hvis du ikke skal bruke den til spilling i det hele tatt så kan du jo slippe unna meget billigt, da er det spm om vor stor oppløsning du vil kjøre med... RScue Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Den skal i all hovedsak brukes til skolearbeid, så grafikk treng ikke være det siste. Men en rask prosessor og 512 ram er et krav. Skader ikke med mye harddiskplass heller:) Dere kan gjerne legge ved linker til produktet:) Endret 25. oktober 2004 av Lasse Ma Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 http://www.multicom.no/ Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Link til produktet selvsagt! Butikkene klarer jeg fint å finne skjøl! Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) quad selger en utrolig flott og liten ASUS-sak på bare 1,3 KG du fiiner den her Link til asus egne sider her Har selv siklet på denne en stund. Den har 12,1" skjerm, ekstern slim cdbrenner medfølger, pluss veske mus og minnekey. Denne maskinen har en egen 15+ siders tråd, er bare å gjøre et søk edit: bbcode mixup Endret 25. oktober 2004 av furrballfighter Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Glemte å nevne at den i tillegg leveres med to batterier; total driftstid over 7 timer Lenke til kommentar
Cera Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Link til produktet selvsagt! Butikkene klarer jeg fint å finne skjøl! Det tar jo like lang tid for meg og finne produktet som det gjør for deg når begge har den samme nettbutikken tilgjengelig. Klarer du fint og finne butikkene klarer du også fint og finne produktene!!! Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Det jeg spør etter, er om det er noen som vet om en butikk hvor det er en laptop etter mine kriterier! Jeg ber dere ikke om å leite gjennom alle butikkene etter en laptop til meg. Det klarer jeg selv! Problemet mitt er at jeg ikke finner en laptop med 14" skjerm og som er noenlunde lett! Derfor spør jeg her om det er noen som kanskje vet det, eller tilfeldigvis har kommet over en slik pc nylig. + at jeg vet at det er mange som ofte er og ser på laptoper på nettbutikkene for å holde seg oppdatert på hva som er på markedet! Det er disse jeg spør om kan hjelpe meg. Slik kan jeg slippe å gå inn på hver bidige nettbutikk å se på hver bidige laptop som er der. Ikke meningen å være uhøflig, men trudde du/dere skjønte hva jeg mente når jeg spurte etter link! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg tror faktisk ordlyden var "link butikker hvor de selges" før du redigerte det. Ikke veldig inspirerende å hjelpe deg når du kjefter på de som svarer. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hva er "lett" for deg, jeg har nevnt to alternativer som begge selges med 14" skjerm og ligger rett over 2kg, etter det jeg vet så selges begge på mpx! hp nc6000 er editors choice et par steder acer 3201 er helt ny modell Lenke til kommentar
Tored Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Asus 14.1" XGA P-M 725 1.6AG 512MB(256*2) 60GB DVD DUAL WLAN XP-P 4-in-1 W/Bag www.psdata.no --> Asus --> Scroll litt ned Enda en Asus, men prisen er 14 400,- Vurdert iBook? Endret 25. oktober 2004 av Tored Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei Cera Begge de to laptopene som du nevnte hørtes interessante ut, men har ikke klart å finne noen av dem i nettbutikk til den prisen. Kanskje du kunne være så snill og finne link eller fortelle hvor jeg kan finne dem? Spesielt dem hp laptopen hørtes interessant ut! Ville være svært takknemmelig for det:) Desverre er 13500 inkl frakt det maksimale jeg kan bruke ellers kunne Asus sin vært interessant.. Ellers takk til alle som har prøvd å hjelpe meg:) Lenke til kommentar
Cera Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 NC6000 med xga skjerm får du til 12500: http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?q=p:520104;r:pg Acer 3201 må du sprenge busjettet med en tusenlapp for og få: http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?q=p:520104;r:pg Kan også sjekke ibook 14": http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...21.3.1.1.0?25,9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå