Janders Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei, Jeg bruker Nero 6.6.0.0 og en Nec ND-1300A . Nå har brenningene begynt å krasje, (går bare 1%) og jeg får meldingen: "Power Calibration Error" Nero viser også kun 2.4x og 4x som hastighets alternativer, har prøvd forskjellige versjoner av Nero og har samme problemet med alle. Jeg bruker litt forskjellige plater, og disse plater virket helt ok til ca 1 uke siden da dette problemet startet. Noen som vet hva denne feilmelding betyr? eller har tips til løsning av problemet.... Har lagt inn Servicepack 2, kan den være problemet? - Janders Lenke til kommentar
tøs Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har samme brenneren og programmet, til og med SP2 som nero ikke liker helt. Men jeg ahr ingen problemer. Har du oppdatert firmvaren til brenneren? Lenke til kommentar
Janders Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei Tøs, og takk for svar... Jeg har ikke oppdatert firmware, kjører den versjonen som er orginal. - Janders Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det brenneren sier her er: Hei! Du bruker drittplater som jeg ikke liker og jeg vet ikke hvordan jeg skal kalibrere meg for å brenne disse! For å fikse problemet: 1: oppdater firmware. 2: Kjøp bedre plater. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvilke plater brenner du på? En viktig faktor er at du oppdaterer "firmware" når det trengs og det virker som at du trenger det nå. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Anngående kvalitetsplater; Jeg vet ikke om disse går under "kvalitet" i og med de er så billige, men jeg har hatt masse gode resulteter men disse platene: http://psdata.no/prodsearch.asp?it=106233&urlAction=details# Ingen feilbrenninger med disse, som kommer av platene hvertfall. Har vell brent rundt 40 stykker tenker jeg! 37kroner for en 10Pac er ikke verst da.' Edit: + og - koster det samme. Endret 25. oktober 2004 av tøs Lenke til kommentar
Janders Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 OC-Freak, Du leser tydligvis ikke hva jeg skriver. Jeg har brukt de samme platene (litt forskjellige) siden benneren var ny og har ikke hatt problemer før nå. Det er spesielt "printbare plater" som skaper problemene, og disse har jeg også brukt siden brenneren var ny (Samme merket hele tiden). Scortech, Veldig rart å måtte oppdatere Firmware midt i en "batch" (samme 50 stack). Har brent på 40 av disse uten problemer, mens de 10 siste gir error. - Janders Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Eh. feilprodusert cder. holder meg unna "billig" cder. da for jeg ingen feilbrenninger. har hatt min den av erfaring av billige cder. in my past life and beyond. hehe Holder meg til kjente merker. da får jeg ikke brent 40 av 50. men 50 av 50. veldig sjelden så får jeg kanskje 48-49 av 50. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå