Gå til innhold

Når kommer 939 A64 3000+ og 3200+ ?

MrAHB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne du flasha uten CPU hadde det ikke vært noe problem.

Får håpe jeg ikke får problemer med det på dette hovedkortet.

Kan jo eventuelt bare kjøpe to cpu`er. En 130nm, så jeg får flasha hovedkortet. Så kan jeg jo bare putte den i skuffen, for så å montere 90nm prosessoren. Det blir jo bare litt over dobbelt så dyrt. :p :!:

Lenke til kommentar

Jeg bestilt en 3200+ (0.09µ) fra itbutikken for en stund siden.. Fikk mail som sier at de har fått høre fra sin leverandør at de skal ha de i hendene 5 nov. så det er ikke såå lenge til:p

Har kjøpt et Epox 9NDA3+ hovedkort så jeg håper jeg slipper å flashe bios.. Regner med at grunnen er at de nye cpu'ene bruker mindre volt.

Edit: Men det skulle jo ikke ha noe si på om den poster eller ikke for forskjellen er vel bare 0.1v eller noe...

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar
Noen som vet om nforce 3 brikkesettene greier de nye 90nm prosessorne, med eldre BIOS? Har bestilt hovedkort og ram og venter bare på at 90nm prosessorne skal komme. F.eks. MSI K8N NEO2 PLATINUM

GIdder liksom ikke kjøpe en 90nm prosessor, hvis jeg må ha tak i en 130nm prosessor for å oppgradere BIOS. Kan ikke kjøpe to prosessorer liksom. Vil selfølgelig helst ha 90nm prosessoren , siden det ser ut som om de kan klokkes langt.

Viss du skal bruke 90nm cpu'ene fra amd på et msi k8n neo2 (sokkel 939) med en eldre bios en version 1.2 så kan du bare bruke en minne brikke.

Men det går jo greit, setter jo bare den siste brikken i etter du har flasha ferdig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...