Gå til innhold

Tony Hawk Underground 2....helt umulig å spille !


IbanezIceman

Anbefalte innlegg

Hva i helv.... er det utviklerne av Tony Hawk's Underground 2 (Xbox) har røyket for noe når de lagde dette spillet? Om ikke de røyket noe så må de ha tatt store mengder speed eller noe...

 

En kamerat av meg kjøpte dette spillet på Spaceworld på lørdag, og vi så frem til en god spillehelg med mye skating på Xboxen. Men den gang ei - spillet går jo så fort at det er umulig å kontrollere / styre spillerne!!

 

Det ser ut som om alt går i Fast Forward og du rekker ikke tenke på noen triks eller trykke knapper for å gjøre noen komboer. Det ser nesten ut som det er noe galt med spillet, men dette er faktisk et 100% originalt spill kjøpt i butikk og testet på 2 forskjellige Xbox'er: en NTSC og en PAL maskin.

 

Det går like sinnsykt fort på begge to. Har ikke sett kommentarer om hastighetsoppgraderingen i omtaler av spillet, men det gjør jo faktisk spillet umulig å spille.

 

Hva mener dere andre om den syke hastigheten? Likte Tony Hawk Pro Skater 4 bedre. Der gikk alt i realistisk tempo..

 

Hadde gledet meg til THUG2 så lenge men må si jeg (vi) ble dypt skuffet.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øhh...ok?

 

1) Har du sett eller spilt "Tony Hawk Pro Skater 4" på Xbox ?

 

2) La du merke til at hastigheten på THUG 2 er minst det dobbelte av hastigheten på THPS 4 ?

 

 

Eksempel:

Prøv å ta fart mot en standard rampe og hopp opp i lufta med skateboardet. I THPSK 4 vil du kunne få opptil 4-5 sekunder i lufta. I THUG 2 derimot, vil du gå så fort opp og ned pga. helt sinnsyk hastighet at du knapt vil være 1-2 sekunder i lufta. Du rekker ikke gjøre noen triks på den tiden....

 

Det samme gjelder balansering (railing). Balanse-pilen som du skal styre frem og tilbake i THUG 2 går så fort at du tryner før du rekker å tenke balanse.

 

Det må da være flere enn meg som synes dette er helt vilt ???

Lenke til kommentar

Jeg synes alt etter Tony Hawk 2 er umulig å spille rett og slett fordi det har "tatt" helt av med hva/hvor du skater.

 

Et av salgspunktene til THUG var bilkjøringa... Har det eksistert noe mer rævva implementering av bilkjøring? THUG2 skal selge på Jackass/Viva La Bam konseptet, jævlig kuult at alt skal gå ut på å ødelegge når man skater. skating er faktisk kreativt ikke destruktivt! Og så morro å "skate" med en gressklipper...

Lenke til kommentar
PEBKAC, sier jeg bare.

Toskete innlegg.

"Ikke røyk, småbarn" sa kjerringa og tok et drag av pipa si.

Den skjønte du neppe, men.

Poenget mitt er at ditt innlegg er minst like toskete, fonz.

 

*Bruker har fått en måneds ferie pga dette og andre innlegg*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Vel ok... tar tilbake at det er umulig å styre.

 

Men det er umulig å spille og trikse seriøst. Spilleren beveger seg / hopper / railer jo så fort at du ikke rekker å tenke på noen triks. Blir bare å trykke fort på noen knapper og håpe på det beste.

 

På THPS4 hadde du full kontroll og kunne virkelig time og planlegge triksene...

 

Dette fordi THUG2 går dobbelt så fort som THPS4... :-(

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare THUG 2 på ps2. Men der fynker det ganske bra. Jeg klarer comboer like lett som i THUG. Men hvordan det er på xboks vet jeg ikke. Men dette ville nok vert et fett innlegg i PS2 vs XBOX debatten :!:

 

Men jeg er enig i at det med å ødelegge ikke er et bra aspekt på spillet. Det hadde vert et kult sideopplegg. Det som hadde vert litt kult hadde vert å valgt om du skulle være god eller ond. Deg eller Erik Sperrow. Så skulle du konkure oppigjennom levels. Storyen var mye bedre på THUG. Og måten du fikk oppdragene på var mye bedre og mer innteresang. Det med at du får en liste med ting du skal utføre er bare idiotisk. Det er som å spille igjennom en handleliste. Jeg mener det var best å gå og få oppdrag av folk istedenfor en sjelløs liste.

 

Men ellers så er THUG 2 et meget bra spill. Jeg har mye morro med det og jeg må si det var vert pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...