Gå til innhold

godt kjøp ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne var på salg hos elkjøp for ca 3 måneder siden, og da kostet den 795kr. Det var en del fra forumet her som kjøpte den, og jeg var på nære nippet selv, men de var utsolgt da jeg kom innom.

På de siste tre månedene har derimot prisene i markedet endret seg litt. harddisker og eksterne harddiskbokser har blitt billigere og elkjøp har blitt en hundrelapp dyrere. Dvs. at det er et langt i fra like attraktivt tilbud nå.

Jeg bestillte på fredag en 200GB seagate med 8MB til bare 919 kr på MPX.no, og et eksternt diskkabinett til 399 kr. Altså 1318 kr for i alt 200GB. Så vidt jeg husker skulle elkjøp ha 1299kr for 120GB-utgaven av freecom-disken. Dvs. at du får 80GB mer for pengene ved å kjøpe den kombinasjonen jeg gjorde.

En fordel til ved å velge selv er at du kan velge diskkabinett og disk ut fra eget ønske og trenger ikke gå for den ferdigkombinasjonen som elkjøp selger.

Lenke til kommentar

Det er gjort på noen få minutter. Ganske selvforklarende egentlig.

Noen modeller kommer med vifte mens andre har bedre passiv kjøling (bla luftehuller og gode varmespredende sideplater) og trenger dermed ikke vifte.

Jeg bestillte akkurat en "Icybox" 3,5" USB2,0. Har ikke fått det i posten ennå ,men stoler på at den er bra. Jeg leste en test på den for noen dager siden (husker desverre ikke linken nå), og den kom bra ut der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...