Nerdiboy Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Jeg bor på bonde landet. Det går ikke ann å få internett gjennom ADSL her. Jeg lurer på om det finnes en måte å få bredbånd her? Jeg vil bare være online 247. Vil gjerne ha mange svar med linker osv... Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Prøv radiolink. Eller satelitt ( tar jeg ikke feil er det worldonline.no eller noe sånt. Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Jeg har funnet noen internett gjennom satelitt greier. Men jeg vet ikke prisen, og virker upload med satelitt? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 16:27, Nerdiboy skrev:Jeg har funnet noen internett gjennom satelitt greier. Men jeg vet ikke prisen, og virker upload med satelitt? Nei, du må være tilkoblet internett via modem for å sende forespørsler om sider, sende mail og lignende. Du kan imidlertid hente mail uten å være tilkoblet med modem da. Skal du downloade en fil, må du også være tilkoblet med modem da maskinen din må sende bekreftelser på mottatt data hele tiden til serveren. Men nedlasting vil gå mye kjappere da. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 tror du får en sinnsykt dårling ping, og så tror jeg om du får det til at du vil ligge 4 - 5 sekunder etter andre folk dersom du skal spille CS eller noe.. Er det noen som har Bredbåndsfabrikken og trenger en romkamerat? eller 10mbit+ forbindelse? :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå