Gå til innhold

Nedlastnigs program ?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på hvordan nedlastingsprogram dere anbefaler??

Har Dc++ men klarer ikke å få lastet ned noe med det !

Jeg vil gjerne ha kazaa lite så viss noen har en link så send gjerne :D

Men ellers vil jeg gjerne ha forslag å gjerne også link til hvordan program jeg skal bruke :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke denne posten følger regelverket. Tror du gjør best i å slette den.

LOL, fortell meg hva som bryter regelverket her er du snill Mr. Wannabe admin.

EDIT: Jeg er trøtt og i dårlig humør, bare til opplysning.

Endret av PoTt3y
Lenke til kommentar
Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber.

Jeg tolker denne delen i den retning at det andreas88 spør etter, bryter med retningslinjene.

Videre sier Nettiketten dette:

Lytt til erfarne brukere.

Det er mange av dem på forumet. Selv om de kan skrive på en måte som irriterer

deg, vet de fleste hva de snakker om.

Siden du så åpenhjertig forteller at du er trøtt og i dårlig humør, så skal glemme at du kalte meg wannabe-admin.

Lenke til kommentar

kazza kite er ikke noe og satse på sinden nettet forlengst er overfylt med fakefiler og virus

dc++ og og et overnett programm er vell det som er mest og satse på

torsoli du må huske at et fildelings program kan brukes til mye mere en warez , og så lenge du bare laster ned musikke og filmer er det ikke ulovelig i norge , det og dele derimot er ulovelig

http://www.zeropaid.com/ er en fin siden hvor du kan lese om Fildelingsnetvetverk og programer

Lenke til kommentar

Snart blir det også ulovlig å laste ned :thumbdown: , det blir uansett en lov som er helt umulig å opprettholde. Skal de liksom komme å gjøre razzia og hente pcen til Ola Normann på 13 år?

Det at ikke engang dvd jon ble dømt taler for seg selv. Hva skal skje med en som blir tatt i å ha mp3 på pcen?

Så til topic: For min egen del bruker jeg limewire til musikk, har enda til gode å laste ned en såkalt "fakefil". Nå skal det sies at jeg holder meg unna alt av tyggispop og lignende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...