Gå til innhold

Service Pack 2? Burde jeg installere?

x-team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sp2 køddet til min maskin. drivere til alt mulig bare forsvant. avinstallerte sp2 og vips, var hele maskinen fin igjen. just so you know.... :)

Det er fordi du ikke installerer det "riktig". For å få full effekt av SP2 burde du formatere hd'n, reinstallere XP og deretter installere SP2 igjen FØR du installerer noe annet. Da slipper du driverproblemer og problemer med programmer som ikke fungerer. En annen måte å gjøre det på er å re-installere de programmene som stopper å fungere riktig.

Denne tråden er ganske feilpostet, og jeg mener å ha svart på en million lignende tråder siden SP2 kom ut...

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
E ikke sikker om det e en piratkopi Windows XP, vil æ kunne instalere vis den e en kopiert versjon, eller dør hele datan?? vil ikke miste datan!

Det var mye om og men om akkurat dette, så jeg husker ikke helt hva MS bestemte seg for. Det er vel egentlig ikke lov å svare på det du spør om...

Lenke til kommentar
sp2 køddet til min maskin. drivere til alt mulig bare forsvant. avinstallerte sp2 og vips, var hele maskinen fin igjen. just so you know.... :)

Det er fordi du ikke installerer det "riktig". For å få full effekt av SP2 burde du formatere hd'n, reinstallere XP og deretter installere SP2 igjen FØR du installerer noe annet. Da slipper du driverproblemer og problemer med programmer som ikke fungerer. En annen måte å gjøre det på er å re-installere de programmene som stopper å fungere riktig.

Denne tråden er ganske feilpostet, og jeg mener å ha svart på en million lignende tråder siden SP2 kom ut...

Bør, men tror du alle gjør det? Ville muligens stått _litt_ klarere om det var så viktig. Jeg har ikke formatert/reinstallert OS før SP2 installasjonen, men alt har vært som en dans på roses her :)

Lenke til kommentar

Jeg kjørte SP2 gjennom windows update, sist jeg formaterte var i våres engang. Og jeg har hatt niks problemer. Om noen programmer ikke har fungert skikkelig, så løste det seg med en oppdatering til siste versjon fra nettet.

At SP2 ikke fungerer som det skal, og har flere ulemper enn fordeler er et medieskapt hysteri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...