Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Husk at du ikke kan lagre det du har laget i Demo versjonen av FL Studio... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Husk at du ikke kan lagre det du har laget i Demo versjonen av FL Studio... Laster man ned en demo av FLStudio, så er det IDIOTISK nok fullversjonen man får. Skjønner ikke hvorfor de har det opplegget. Skal man ikke tjene penger a? Men det er jo fint for folk flest det. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Altså, man får fullversjonen, men den er limited, slik at man må ha en kode for å unlocke den. Eller en crack.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Altså, man får fullversjonen, men den er limited, slik at man må ha en kode for å unlocke den. Eller en crack.... Eller bare modifisere registeret. Stupid stupid. Men sånt gjør ikke vi Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Jaja. Hørt på sangen min a? "Ambytamby" ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Nei jeg har vært så opptatt. Men jeg skal ta et røsk inatt og gi deg noen meninger. Er lykkelig opptatt med Cubase og NorthWave jeg nå. *mekke mer* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Heltkult, det neste blir å finne ut hvordan jeg skal få tatt opp gitartrack med soundblaster live og gitarkabler + jack uten at det høres ut som ei voldtatt katte. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Kom til meg, har både godt lydkort, masse programvare, gitarforsterker og godt humør Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Blir det dårlig lyd ved og plugge gitar i lydkortet og recorde? Trodde det skulle bli perfekt klart jeg ... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Vel, så lenge du stiller inn lydnivået fra forsterkeren på veldig lavt, og bruker greie kabler så skal vel det fungere greit? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Blir det dårlig lyd ved og plugge gitar i lydkortet og recorde? Trodde det skulle bli perfekt klart jeg ... Kan bli sånn helt OK om du har aktive pickups på gitaren, eller forforsterker (med egen strømkilde, gjelder stort sett akustiske gitarer). Kan dog koble gjennom øvingsforsterkeren min. Eventuellt en distortionpedal. Får mekke på det i morgen. Endret 22. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Vel, så lenge du stiller inn lydnivået fra forsterkeren på veldig lavt, og bruker greie kabler så skal vel det fungere greit? Ja man er nødt til og kjøre det gjennom forsterker altså? En kompis skal kjøpe akkustisk nå, og planen er da og recorde ved og skaffe lydkort jack og plugge det rett i, og eventuelt recorde med Audition. Så det blir rævva lyd? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Du kan vel ikke bare koble igjennom en dist. pedal, sålenge du har elektrisk gitar? Forsterker må til... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Dersom det er en akustisk med pre-amp etc. etc. (den har batteri osv.) så skal du kunne klare å få til noe, sett at du har gode kabler og lydkort. Fragle: Dist. pedalen gir gjerne litt amp i til lyden. Endret 22. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Med gitar i pc funker det best med pre-amp. Altså å koble en elektrisk gitar til pcen (edit: fikse på en crappy forklaring) Har brukt en såkalt V-amp (er det ikkje det dei heiter?) med alt mulig slags vrenglyd på. Og det ga rimelig ekte og god lyd i pcen. Kanskje eg berre seier det alle andre meiner her no? Endret 23. november 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Med gitar i pc funker det best med pre-amp. Altså å koble en elektrisk gitar til pcen (edit: fikse på en crappy forklaring) Har brukt en såkalt V-amp (er det ikkje det dei heiter?) med alt mulig slags vrenglyd på. Og det ga rimelig ekte og god lyd i pcen. Kanskje eg berre seier det alle andre meiner her no? Hva er en V-Amp og hva er en Pre-Amp? Jeg er best på digital musikk, ny på gitar. Hehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 V-Amp er en "virtual amp". En boks du kobler gitaren gjennom (omtrent som en effektpedal) med diverse ampsimuleringer og effekter. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 V-Amp er en "virtual amp". En boks du kobler gitaren gjennom (omtrent som en effektpedal) med diverse ampsimuleringer og effekter. forskjellen såvidt eg har forstått det mellom en V-amp og en effektpedal er at en V-amp kan gå rett i miksebordet (i studio) så eg vil tru den kan gå rett i pcen også? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 I see ... hørtes expensive ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå