Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Musikk: Hjemmelaget Musikk - Noen fler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet du har muligheten til å justere det ved hjelp av kurve-skjemaer i tillegg til å bare justere de "strekene" eller hva jeg skal kalle det?

Nei det vet jeg ikke. Det er tungvint å bruke de strekene når man skal fade 3 instrumenter på likt syns jeg så jeg skal prøve å finne ut av det kurveskjemaet du snakker om :)

Jeg skal legge inn FLStudio igjen og gi noen screenshots fremover jeg tror jeg

Supert! :yes:

Lenke til kommentar

Heisann. Jeg har begynt å leke meg litt med FL Studio og syns det er kjempemorro. Men jeg finner liksom ikke helt de lydene jeg vil ha. Hvordan lager dere sånne deilige synth f.eks sånn som det er på den låta jeg har lasta opp her. Bruker dere instrumenter eller samples? Er det noen plug-ins jeg må ha?

temp.rar

Endret av Reino
Lenke til kommentar

http://www.home.no/fragletrollet/Ambytamby.mp3

Noe jeg holder litt på med nå... bare jeg som får litt filmmusikk-følelse?

:)

Reino, du trenger troligvis noen såkalte VSTi, altså softwaresynthesizere. Du kan eventuelt bruke 3xOscillator som er i FL, eller kjøpe/få tak ipå en eller annen luguber måte noen softsynther. Det er noen som er gratis også.

Lenke til kommentar
Heisann. Jeg har begynt å leke meg litt med FL Studio og syns det er kjempemorro. Men jeg finner liksom ikke helt de lydene jeg vil ha. Hvordan lager dere sånne deilige synth f.eks sånn som det er på den låta jeg har lasta opp her. Bruker dere instrumenter eller samples? Er det noen plug-ins jeg må ha?

SkyMarshall, det virker som du har drevet en stund med dette. Noen av låtene dine er jo knallbra! :yes: Har du noen tips å komme med når det gjelder å få til sånn synth som på den låta jeg har lasta opp i den andre posten? Du har fått til noe liknende på låtene dine syns jeg. Share your wisdom! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...