Anette_ Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 SkyMarshall: Rånesangen og Sangen om Ole Brum har jeg faktisk hørt hos venner før Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Busted? Neida Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 SkyMarshall: Rånesangen og Sangen om Ole Brum har jeg faktisk hørt hos venner før Har du det? Hehe tøft da. Ja de har liggi på nettet en god stund nå så. Iallefall Rånesangen. Så de har sikkert spredd seg en del. Busted? Hehe, betviler man at jeg har lagd dem her eller? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Bare skøyer Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Bare skøyer Jammen det er en god ting, siden Rånesangen handler om alle kompisene mine pluss meg med navn og andre saker og ting... Men Ole Brum sangen er jo ikke 100% min da. Alle har vel hørt første verset. Det er derfor jeg lagde den, bare med 7 nye vers. Moro veitu! Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Du vet du har muligheten til å justere det ved hjelp av kurve-skjemaer i tillegg til å bare justere de "strekene" eller hva jeg skal kalle det? Nei det vet jeg ikke. Det er tungvint å bruke de strekene når man skal fade 3 instrumenter på likt syns jeg så jeg skal prøve å finne ut av det kurveskjemaet du snakker om Jeg skal legge inn FLStudio igjen og gi noen screenshots fremover jeg tror jeg Supert! Lenke til kommentar
Reino Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Heisann. Jeg har begynt å leke meg litt med FL Studio og syns det er kjempemorro. Men jeg finner liksom ikke helt de lydene jeg vil ha. Hvordan lager dere sånne deilige synth f.eks sånn som det er på den låta jeg har lasta opp her. Bruker dere instrumenter eller samples? Er det noen plug-ins jeg må ha? temp.rar Endret 20. november 2004 av Reino Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 http://www.home.no/fragletrollet/Ambytamby.mp3 Noe jeg holder litt på med nå... bare jeg som får litt filmmusikk-følelse? Reino, du trenger troligvis noen såkalte VSTi, altså softwaresynthesizere. Du kan eventuelt bruke 3xOscillator som er i FL, eller kjøpe/få tak ipå en eller annen luguber måte noen softsynther. Det er noen som er gratis også. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Kaiern kjeder seg hemningsløst med gitaren! Den er litt sær, men kjeder man seg så kjeder man seg. Dårlig kvalitet, men faen heller Lenke til kommentar
søtNOZ89 ;););) Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har laget noen rapper hjemme, med hjelp fra mamma hun spiller keyboard Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Kaiern kjeder seg hemningsløst med gitaren! Den er litt sær, men kjeder man seg så kjeder man seg. Dårlig kvalitet, men faen heller Glad i echo? Likte partiet 0:23-0:25, digga de to tonene oppdatert sangen pittelitt Endret 20. november 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Glad i echo? Jævlig gøy å leke med Likte partiet 0:23-0:25, digga de to tonene Takker Improvisasjon hele veien Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Ok, Fragle, tid for min "konstruktive kritikk" Jeg likte det , men jeg synes trommene og allt det der skulle kommet inn noe tidligere og kanskje var nooe lenger, ble litt kjedelig. Men bra var det Inroen var forøverig ganske stilig. Endret 20. november 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Altså, dette er på en måte bare masse ideèr jeg har satt sammen. Alt skal bearbeides kraftig. Sangen er jo langt ifra ferdig! i det første partiet så skal det legges inn masse effekter osv, så blir det ikke så kjedelig. Hvorfor har du redigert innlegget ditt? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Hvorfor har du redigert innlegget ditt? Måtte legge til litt... ikke no dritt som er redigert bort Lenke til kommentar
Reino Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Hva er forskjellen på VSTi og DXi? Hva er best å bruke når en plug-in støtter begge deler? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Vel, FL Studio støtter begge. Jeg har som regel at så lenge det går greit med VSTi så er det ikke noen vitså gjøre det vanskligere Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Vel, FL Studio støtter begge. Jeg har som regel at så lenge det går greit med VSTi så er det ikke noen vitså gjøre det vanskligere I second that! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 hva syntes du om sangen da? (min) Lenke til kommentar
Reino Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Heisann. Jeg har begynt å leke meg litt med FL Studio og syns det er kjempemorro. Men jeg finner liksom ikke helt de lydene jeg vil ha. Hvordan lager dere sånne deilige synth f.eks sånn som det er på den låta jeg har lasta opp her. Bruker dere instrumenter eller samples? Er det noen plug-ins jeg må ha? SkyMarshall, det virker som du har drevet en stund med dette. Noen av låtene dine er jo knallbra! Har du noen tips å komme med når det gjelder å få til sånn synth som på den låta jeg har lasta opp i den andre posten? Du har fått til noe liknende på låtene dine syns jeg. Share your wisdom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå