e321 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Noen som vet om en vst/dx synth med bra lyder av blåseinstrument? Saksofon etc. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Noen som vet om en vst/dx synth med bra lyder av blåseinstrument? Saksofon etc. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 www.crunkfunk.com Der har vi gruppa mi Skal spille på Quarten i år Wiii Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Noen som vet om en vst/dx synth med bra lyder av blåseinstrument?Saksofon etc. EDIROL Orchestral fungerer iallefall fint for alle dine orkestrale behov Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Noen som vet om en vst/dx synth med bra lyder av blåseinstrument?Saksofon etc. EDIROL Orchestral fungerer iallefall fint for alle dine orkestrale behov takker Hm.. er den gratis? Hvis ja, hvor kan jeg laste den ned? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Den er langt fra gratis ja. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hva skjedde med denne tråden a? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Den trenger mer liv eller noe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 har sikkert slengt den opp før men her er 3 låter home.no/rakib trancemusikk Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Ja og jeg kan vel bidra med en hymne til Paracet jeg mekka her om dagen når jeg var drittlei og grinete på vondt i huet osv.... Ikke trance, mer Otto Jespersen og Ole Paus! Dark & R-Win - Jævla Paracet Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ny ambient sang jeg holder på med (der jeg synger, tilogmed! ): legg igjen en kommentar eller to da!? http://www.home.no/fragletrollet/Digi.mp3 Enjoy Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 SkyMarshall: funny låt. Fragletrollet: flink til å synge du artige lyder du har med Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 SkyMarshall do er bare konge Likte veldig godt Redneck Rampage Det var ikke bare jeg som likte musikken din, nesten hele klassen men gjorde det uten om dem jenter da Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Haha takk skal du ha for den Her har du mer tull .... litt lokal moro! Dark & R-Win - CottonFields Live Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Enda en ... vi er produktive i sola for å si det sånn! Dark & R-Win - Livet er for Jævelig Teksten finner dere her! Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Enda en ... vi er produktive i sola for å si det sånn! Dark & R-Win - Livet er for Jævelig Teksten finner dere her! Den var drit rå Men jeg har ikke så peil på data men jeg skulle ha brent denne sangen på cd men siden det ikke blir en mappe av noen sanger så får jeg ikke lagt sangene i et brenneprogram Ble kansje litt innviklet men kan du hjelpe meg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Haha ja takk for det. Må synge litt om livets små bedritne hendelsen må man ikke? Uansett, skal du brenne ut sangen på cd, men det blir ikke mappe av dem? Nå skjønte jeg ikke hva du mente da for å si det sånn. Nå skal ikke jeg fornærme deg og dine datakunnskaper, men skal gi deg en liten nybegynnerguide uansett. Men for å brenne en sang ut på cd trenger du ikke legge de i noen mapper eller noenting. Har du Windows XP kan du brenne sanger ved å høyreklikke sangen og sende den til en cd. Se vedlegger for et eksempel på hvordan. Hvis ikke kan du bruke Nero (download demo her). - Velg sangen i ei mappe! - I menyen på høyre side trykker du "Kopier til lyd-cd" - Windows MediaPlayer åpner seg - Brenn sangen derfra! Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 - I menyen på høyre side trykker du "Kopier til lyd-cd" Du mener selvfølgelig venstre... Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Vel....Holder på med en sang, prosjekt i FLstudio4 Men syns det blir litt teite resultater. har hørt samme lopene 1000 ganger, så er kansje det! skal bruke FLstudio5 fremmover nå! Edit: trance musikk Demo Endret 29. mai 2005 av galaxee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå