SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg går glipp av ny musikk hele tia jeg, så hadde vært fin med en eksklusiv review-tråd ... nå finnes den allerede da så. Får håpe ikke det blir hata hardt da. *kose* Edit: Whiteshit: Oldfield møter Lars-greiene dine var forresten litt kult. Trenger ingen forhånds-advarsler for å poste noe sånt. 100% godtatt. Endret 28. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeje, nå pråblem. Congratrommer er vanskelige å programmere til å høres LITT realistiske ut. :/ Noen måte å bruke fruityloops for å understreke enkelte av lydene med delays/echo etc? Endret 28. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeje, nå pråblem. Congratrommer er vanskelige å programmere til å høres LITT realistiske ut. :/ Noen måte å bruke fruityloops for å understreke enkelte av lydene med delays/echo etc? Jamen det er bra ... Ehm, ja det er jo det. Men det er kanskje en smule slitsomt. Du har sikkert mange conga-sampler nå ikke sant? Da er det jo bare og sette effekter på de samplene du vil skal fremheves. Og vil du ikke ha effekter (delay echo) på en hel sample, men bare på enkelte partier i en loop f.eks; så cloner\kopierer du samplen og setter echo på clona isteden. Edit: Var jeg helt på jordet nå? Eller var det det du ville vite? Endret 28. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg laget en gang en tråd om ikke hw.no kunne lage en egen avdeling for oss "musikere" på lik linje som de som driver med PS. Fikk aldri noe svar av noen av moderatorene, og få som virket intteresserte. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Nei veit ... men nå har vi iallefall denne tråden pluss "Hjemmelaget Musikk - Reviews" da iallefall. Det er da noe. Men sett igang med den andre tråden da. Anmeld og legg ut din egen til anmelding... feedback som er halve moroa med og lage musikk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) SkyMarshall, jeg har en request (om jeg får lov): Har du noe du har laget helt selv? Ja, utrolig mange faktisk. Er ikke helt sikker på om jeg skjønte spørsmålet jeg Endret 28. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg tenkte: Kan du ikke legge det i Review-tråden? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg tenkte: Kan du ikke legge det i Review-tråden? Ikke helt sikker på om jeg er helt med enda jeg? Forklar litt nærmere ... jeg har feber og går vel på 30% av vanelig cpu-kraft regner jeg med. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 OK. Let's take it step by step: Kan du legge noe av ditt selvkomponerte materiale i Reviews-tråden? Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen som har hørt om Magennuss eller El Mutato? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen som har hørt om Magennuss eller El Mutato? Jeppjepp. Hip-hop.no! Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kult da. Han lager noen ville beats... (Har adgang til beatsiden hans på internett, I'm a big dawg ) Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kult da.Han lager noen ville beats... (Har adgang til beatsiden hans på internett, I'm a big dawg ) Joa, brukbar han.. Hvorfor spør du oss her om vi vet om han? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kult da.Han lager noen ville beats... (Har adgang til beatsiden hans på internett, I'm a big dawg ) Joa, brukbar han.. Hvorfor spør du oss her om vi vet om han? de er kompiser Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 OK. Let's take it step by step: Kan du legge noe av ditt selvkomponerte materiale i Reviews-tråden? Haha så jævli teit jeg følte meg nå a? Ja du mener JEG skal legge ut noe av MINE selvkomponerte låter i review-tråden? I tillegg til "Feel Redux" osv? Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 OK. Let's take it step by step: Kan du legge noe av ditt selvkomponerte materiale i Reviews-tråden? Haha så jævli teit jeg følte meg nå a? Ja du mener JEG skal legge ut noe av MINE selvkomponerte låter i review-tråden? I tillegg til "Feel Redux" osv? Ja jeg tror han mener låter du ikke har remixet, men laget helt fra bunnen selv Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kunne tenkt meg å høre noen av de jeg også POST! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 OK. Let's take it step by step: Kan du legge noe av ditt selvkomponerte materiale i Reviews-tråden? Haha så jævli teit jeg følte meg nå a? Ja du mener JEG skal legge ut noe av MINE selvkomponerte låter i review-tråden? I tillegg til "Feel Redux" osv? Ja jeg tror han mener låter du ikke har remixet, men laget helt fra bunnen selv Ah åh ok ... jammen i så tilfelle skal jeg legge ut en nå ... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 SkyMarshall jeg får ikke hørt sangene dine. åssen format er det på dem?? Lenke til kommentar
irneh Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 .rar så vidt jeg vet. Åpne dem i Winrar også skal det ligge en mp3 fil der inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå