Gå til innhold

Musikk: Hjemmelaget Musikk - Noen fler?


Anbefalte innlegg

Jeg går glipp av ny musikk hele tia jeg, så hadde vært fin med en eksklusiv review-tråd ... nå finnes den allerede da så. Får håpe ikke det blir hata hardt da.

 

:blush: *kose*

 

Edit: Whiteshit: Oldfield møter Lars-greiene dine var forresten litt kult. Trenger ingen forhånds-advarsler for å poste noe sånt. 100% godtatt. :thumbup:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeje, nå pråblem. :)

 

Congratrommer er vanskelige å programmere til å høres LITT realistiske ut. :/ Noen måte å bruke fruityloops for å understreke enkelte av lydene med delays/echo etc?

Jamen det er bra ... :thumbup:

Ehm, ja det er jo det. Men det er kanskje en smule slitsomt. Du har sikkert mange conga-sampler nå ikke sant? Da er det jo bare og sette effekter på de samplene du vil skal fremheves. Og vil du ikke ha effekter (delay echo) på en hel sample, men bare på enkelte partier i en loop f.eks; så cloner\kopierer du samplen og setter echo på clona isteden.

 

Edit: Var jeg helt på jordet nå? Eller var det det du ville vite?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
OK.

 

Let's take it step by step: Kan du legge noe av ditt selvkomponerte materiale i Reviews-tråden?

Haha så jævli teit jeg følte meg nå a? Ja du mener JEG skal legge ut noe av MINE selvkomponerte låter i review-tråden? I tillegg til "Feel Redux" osv?

Ja jeg tror han mener låter du ikke har remixet, men laget helt fra bunnen selv

Lenke til kommentar
OK.

 

Let's take it step by step: Kan du legge noe av ditt selvkomponerte materiale i Reviews-tråden?

Haha så jævli teit jeg følte meg nå a? Ja du mener JEG skal legge ut noe av MINE selvkomponerte låter i review-tråden? I tillegg til "Feel Redux" osv?

Ja jeg tror han mener låter du ikke har remixet, men laget helt fra bunnen selv

Ah åh ok ... jammen i så tilfelle skal jeg legge ut en nå ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...