Gå til innhold

Musikk: Hjemmelaget Musikk - Noen fler?


Anbefalte innlegg

145bpm ... kjapp dance. Trenger litt mer "driv" i refrenget. Så en loop hadde jeg satt pris på ja. Er ferdig med denne sangen egentlig, bare pusser litt.

det er ikke alltid percussion som får draget på sangen, men også pads og flere synther. èn synth er ofte ikke nok til å bruke på hovedpunktet i sangen. Effekter som delay og reverb gjør også susen :)

 

Driver med FL Studio jeg også, har holdt på med det i 3 år nå.

Kom inn på "Editor's picks"¨på music.download.com og det er jeg stolt av, hehe :)

 

http://music.download.com/tgl/3600-8263_32...7.html?tag=list

Ganske kul musikk, om enn ikke helt my cup of tea. Men syntes du hadde veldig lite bass i basstrommen?

Hva snakker du om? Kicken er jo helt perfekt! :p

Alrdi i livet om jeg skal ha en av dem dirty distortion heavy hardcore wha eva kickene som bare ødelegger sangen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg mekker beats jeg også.

men jeg er ganske ny i faget da

har holdt på i flere år med sånne dritt programmer (Maxix music maker og sånt) men nå har jeg endelig gått over til FL og Sound Forge da (for noen måneder siden)

 

jeg rapper faktis litt også, men det er jeg heller ikke no serlig god til.

 

noen som vet om en side jeg kan legge ut sangene??

Lenke til kommentar
jeg mekker beats jeg også.

men jeg er ganske ny i faget da

har holdt på i flere år med sånne dritt programmer (Maxix music maker og sånt) men nå har jeg endelig gått over til FL og Sound Forge da (for noen måneder siden)

 

jeg rapper faktis litt også, men det er jeg heller ikke no serlig god til.

 

noen som vet om en side jeg kan legge ut sangene??

www.sectionz.com f.eks.

 

Upload så mye du vil, download så mye du vil. Anmeld andres sanger og andre anmelder dine. Bli med i konkuranser osv. Bra community.

Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts - Feel Redux

 

Sånn, da var jeg ferdig med remixen av Robbie Williams - Feel. Den ble vel ikke akkurat slik jeg hadde tenkt meg, og ble litt fort ferdig. Hehe. Men, man finspusser senere. Var et annet prosjekt jeg plutselig fant ut jeg måtte begynne på. Men her er den iallefall - enjoy!

 

:thumbup:

Artig sak. Som Fragle har uttalt tidligare, "not my cup of tea", men eg kan sjå "humoren" (om en kan kalle det det), i å lage en remix av en poplåt.

 

Resultatet blei overbevisande :thumbup:

Blei jo en stressande låt faktisk, trudde ikkje den hadde potensiale til å bli det :D

 

Edit: lurer på om eg skal poste noke som en i bandet mitt har laga på synthen sin, og som vi holde på å øve inn i bandet. Det er _ganske_ så annleis enn alt anna inne i denne tråden...stemning for det eller? :hmm:

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts - Feel Redux

 

Sånn, da var jeg ferdig med remixen av Robbie Williams - Feel. Den ble vel ikke akkurat slik jeg hadde tenkt meg, og ble litt fort ferdig. Hehe. Men, man finspusser senere. Var et annet prosjekt jeg plutselig fant ut jeg måtte begynne på. Men her er den iallefall - enjoy!

 

:thumbup:

Artig sak. Som Fragle har uttalt tidligare, "not my cup of tea", men eg kan sjå "humoren" (om en kan kalle det det), i å lage en remix av en poplåt.

 

Resultatet blei overbevisande :thumbup:

Blei jo en stressande låt faktisk, trudde ikkje den hadde potensiale til å bli det :D

Takk for det ... ja stressende blei det. og bra du ser humoren :thumbup: Er man sjuk skal man ha noen lyspunkter. Fikk iallefall blåst dottene ut av det ene øret iallefall.

Lenke til kommentar
skrev dette i min siste post som edit, mer er usikker på om noken fikk det med seg:)

 

Edit: lurer på om eg skal poste noke som en i bandet mitt har laga på synthen sin, og som vi holde på å øve inn i bandet. Det er _ganske_ så annleis enn alt anna inne i denne tråden...stemning for det eller?

Ja det er jo det jeg starta tråden for så ....

 

POST! :thumbup:

Lenke til kommentar
Okey, jeg har endelig fått uploada noen få beats

her er mitt bidrag

men husk på at jeg er ny i faget da :blush:

Fuck samfunnet, høyres merkelig ut. Høyres ikkje ut som det e heilt i "time"

 

Men syns den har potensiale om det kommer noke rap oppå det, i tillegg til at låten blir meir rytmemessig riktig..

 

Dette her blir jo igjen ikkje min "cup of tea", men klarer å vere såpass objektiv at eg ser potensiale i låten. :thumbup:

Lenke til kommentar
Okey, jeg har endelig fått uploada noen få beats

her er mitt bidrag

men husk på at jeg er ny i faget da :blush:

Fuck samfunnet, høyres merkelig ut. Høyres ikkje ut som det e heilt i "time"

 

Men syns den har potensiale om det kommer noke rap oppå det, i tillegg til at låten blir meir rytmemessig riktig..

 

Dette her blir jo igjen ikkje min "cup of tea", men klarer å vere såpass objektiv at eg ser potensiale i låten. :thumbup:

kalte jeg virkelig en av sangene fuck samfunnet? :!: artig jeg bare skrev noe..

jaja takk for kommentarer hvertfall.

desverre kan jeg ikke mekke på den, (gammal sang).

men jeg kommer til å legge ut noe mer etterhvert

Lenke til kommentar
Det er i stor grad prog.rock. so beware  :innocent:

 

Oldfield meets Lars

 

(han heiter Lars ja)  :)

Ey, kul! Litt vel mye midifeel over den ennå, tho. Men jeg satt under enkelte partier og mima heftige gitarsoloer. Så ta hintet og sleng på et gitartrack. :cool:

Har tonnevis av slike sanger på maskina :)

 

Men er ikkje så farlig om det er midi feel, er berre som sagt et utgangspunkt for speling i band. Denne låten er forøvrig sinsvakt vanskelig å få til å "groove" om en kan i det heile tatt få en slik sang til å groove :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...