Gunnar_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Om du er en windows bruker så har MBM5 vistnok støttet for både S2460 MP, S2466 MPX og Thunder K7. Ellers en helt grei test, men savner teorier om airflow og hvordan man kan forbedre designet. (modde ) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Om du er en windows bruker så har MBM5 vistnok støttet for både S2460 MP, S2466 MPX og Thunder K7. Ellers en helt grei test, men savner teorier om airflow og hvordan man kan forbedre designet. (modde ) Man trenger ikke å modde LianLi - de er øyedrops fra den dagen du pakker de ut av esken ! Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ikke sånn modde. Sette inn vifter, luftstrøm styreplater, fjerne en vegg i PSU'en, funnels osv. Rører du utsiden på et LianLi så er det bare trist Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Pen test Utnom det så får du fikse kamera til neste gang Noen bilder var jo Ok, men noen av de måtte vi jo "se for oss" kabinettet for å kjønne hva det var:p btw: det med språket til artikkel forfatter... syntes ikke det var ille jeg. Feks. Jeg kan finne på å skrive slik at du må "lese i en bestemt form" for at det skal bli flytende, men Norsk lærerne klager ikke av den grunn (VGS (ikke barneskole)).. Uanz... Det kabinettet skal jeg ha!! Hvis jeg ikke kjøper 1200 Noen grunn til at jeg heller skulle satsen på den? Lenke til kommentar
khaakon Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Heigh, alle! Jeg er også på jakt etter det perfekte kabinettet, men hakke finni det enda. Silverstone ser litt sånn halvlekre ut, og til en rimelig penge? Testing! Testing! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 poenget var at det at resetknapp manglet er framstilt som en bagatell, noe som det som oftest ikke er med windows. Så er det det at det ikke er godt nok nevnt det psu problemet, men det er bare forslag til forbedringer. Håper ingen tok seg nær av dette Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Pen test Takk for pen omtale. 1200 ville jeg nok handlet hvis jeg skulle gjort det om igjen. Noen få cm dypere, men det støtter E-ATX og det gir bedre spillerom for evt. modding med flere vifter ol. PC-V1000 blir litt trangt å hekte en ekstra 120mm inni. Edit: tyrkleif Endret 26. oktober 2004 av TiaZzz Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 poenget var at det at resetknapp manglet er framstilt som en bagatell, noe som det som oftest ikke er med windows. Så er det det at det ikke er godt nok nevnt det psu problemet, men det er bare forslag til forbedringer. Håper ingen tok seg nær av dette Jeg tar meg ikke nær av konstruktiv kritikk. Jeg hadde håpet at PSU-problematikken bar tatt hånd om ved å dediksere et eget avsnitt til det, men jeg skulle kanskje ha lagt ved flere bilder. Reset-knappen står nevnt et par ganger så jeg gadd ikke å trekke det ut heller. Jeg antar at det hele koker ned til hva man liker å fokusere på i en test. Jeg er ikke 100% fornøyd med denne testen grunnet for lite fokus på temperatur, men jeg har ingenting å erstatte den med(enda... ryktene sier det blir Opteron i løped av uka...). Sier nok en gang takk til de som både leser artikkelen og gir meg kritikk på det som kan forbedres. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 positivt at du ikke tar deg nær av konstruktiv kritikk.. jeg likte testen, men kanskje du kan teste/stille inn kameraet før du begynner testen neste gang, bare slik at du slipper å gjenta samme tabben... har vært nyskjerrig på det kabinettet en stund, selv om det er et annet jeg har lyst på... lykke til med neste test da Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 positivt at du ikke tar deg nær av konstruktiv kritikk..jeg likte testen, men kanskje du kan teste/stille inn kameraet før du begynner testen neste gang, bare slik at du slipper å gjenta samme tabben... lykke til med neste test da Kameraet skal overhales før det skal ut til dyst igjen. Litt RTFM før flere bilder tas. Håper jeg ikke har ødelagt optikken(kjøpte det på CircuitCity i Denver så garanti kan jeg vel se langt etter...). Fortsatt takk for gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hadde vært kult om Overklokking.no kunne fått testa denne, et Area-51 ALX kabinett fra alienware med ferdig SLI og Liquid Cooling. Skulle gjerne at en slik en Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 En grei test. Når du ikke tar deg nær av konstruktiv kritikk og kan se egene feil. Har ejg god tro på å se mye bra fra artikkelskriver fremover i tid! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ah, jeg må delvis beklage kritikken min. Jeg fikk nemlig ikke med meg at dette var den versjonen som ikke var støydempa. Jeg kan nok skjønne temperatur- resultatene mye bedre når jeg nå vet at det faktisk er ganske bra ventilering i kabinettet. En annen ting jeg følte var at bildene var noe ufokusert å forhold til teksten, slik at de ikke komplementerte det. Svært positivt å se at du tar kritikken så godt! =) Lenke til kommentar
notorled Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det slot til 120mmX120mm vifter i kabinettet? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det slot til 120mmX120mm vifter i kabinettet? Ja, begge vifteplassene i kabinettet er beregna for 120mm vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå