simalarion Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) ja jeg skjønner det forumet nesten bare består av 14tisser. 14tisser?, så du mener tisser er intlegente nokk til å skrive, ikke bare det men 14 tisser sammarbeider på toppen av det hele, meget intresangt Endret 26. oktober 2004 av simalarion Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Selv om jeg fortsatt mener at det kan gå lang tid fra en vare er bestilt, og til den blir sendt, er det sikkert ikke lett å gjøre alle til lags, det bør man faktisk huske. For en stund siden leste jeg en tråd der en klaget høyt over at varen var sendt for fort, fordi han hadde ombestemt seg, og rakk ikke å gjøre om bestillingen.. Men mens jeg driver og skriver- fungerer postens trackingsystem dårligere nå enn før? Virker som om det ikke blir like ofte oppdatert, jeg får ofte ikke opp noe mellom "Innlevert Stokke" og "ankomstregistrert postkontoret mitt". Før så kunne jeg jo se når den var i Oslo, og når den kom til omsorteringssentralen her jeg bor osv. Noen erfaringer? Endret 26. oktober 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
loggon Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan dere svare på hvorfor dere har så mange etterheng som denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124009&cks=PRL ganske iriterende å se og dette ble omtalt i mai http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=236986&hl= så da burde løsning snart være på plass ? jeg skall unngå videre spekulering i deres motiv for ikke å løst dette. Lenke til kommentar
runela Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har bare hatt positive erfaringer med komplett Vil si takk til dere Men det er fint at dere får tilbakemelding fra misfornøyde kunder og. For da kan dere jo bli enda bedre. Men syns dette med at dere er bare dårlig liksom er litt for domt. De burde ha en god grunn i vertfall Menmen... Stå på komplett! Har altid brukt dere og kommer til og bruke dere i fremtiden Lenke til kommentar
tommen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Komplett: Har ikke noe å klage på men ble litt overasket da jeg bestillte et HK hos dere (Demovare) til en noe redusert pris (en hundrings eller så) og fikk den i posten uten noe som helst tilbehør (kabler/deksel/drivere/osv). Etter innkjøp av kabler kom prisen på det samme som et nytt kort og *MENER* det ikke sto noe om at demovarer kom uten noe som helst tilbehør som originalt fulgte med kortet... Har ikke giddet å styre med dette (selv om det er irriterende å ha et digert støv-høl bak pc'en(Skulle dere ha deksel så er det bare å sende det :-) )), men nevner det her så kan dere kanskje prøve å få med slike detaljer i produktbeskrivelsen av demovarer som selges på denne måten (med forbehold om at dette ikke stod!)..... 250GB edit: Ser at dette faktisk står nå... Så hvis dette stod da jeg bestillte er hele greia min egen feil. Men kunne likevel tenke meg et deksel Endret 27. oktober 2004 av tommen Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Komplett er jo en av de gamle tungvekterene innenfor netthandel i Norge, selv har jeg alltid vært tro mot komplett. Men de siste 2 årene har jeg omtrent sluttet å handle der. Dette på grunn av 2 ting: 1. Før fikk jeg lov til å hente varene hos dere, det fikk jeg til slutt ikke lov til mer (vet ikke om dette har blitt forandret). 2. Dere hadde før noe dere kalte "hasteservice", dvs at man betalte var det 150-200,- for at dere skulle se på en defekt vare samme dagen, om man leverte den hos dere på kundesupport. Dette ble det slutt på, vips så sluttet jeg å handle så mye hos komplett Jeg er kanskje kravstor? Men ok, det finnes en nettbutikk hvor dette fortsatt er mulig, de ligger redd ved komplett.no, ergo jeg kjører dit istede Dere burde kanskje se litt på hva folk virkelig ønsker av service? Selv leverte jeg en harddisk til dere for en god stund siden...fikk den igjen etter 6 uker Men som så mange andre sikkert er enig med meg i, dere har god leveringstid + ok priser. Men dere mangler det lille ekstra idag dessverre Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Greit, denne tråden har sklidd LANGT utover det opprinnelige emnet som omhandlet om Komplett har endret betingelsene sine. I tillegg har Komplett selv svart på "anklagen" og ryddet opp i flere saker som har dukket opp i tråden. Nå snakkes det mest om "14tisser" og helt andre saker her føler jeg, så da stenger jeg denne før det går enda videre. Har dere flere ting dere vil ha svar på fra Komplett svarer de helt sikkert på PMs. Ris og ros kan sikkert også sendes dit Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) nei jeg har aldri hatt noen retur på komplett. og jeg kan gått legge ut nesten en side om det.men gidder ikke.har bare gått inn for å lage mest mulig kvalme for dem. Og du snakker om at Komplett skal svare på en voksen måte? Har du noe å utsette på de, så skal du si hva det er. Slik du oppfører deg i denne tråden, at du bare kritiserer Komplett uten å si hva du kritiserer de for, er ikke akseptabel oppførsel på forumet. Det skaper bare frustrasjon og rot, og ikke minst krangel. Oppfør deg voksent i slike diskusjoner, ellers må jeg be deg om ikke å delta. EDIT : Så først nå at posten var stengt, men mente Nosto trengte en liten tilbakemelding på måten han oppfører seg på. Endret 27. oktober 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg