Gå til innhold

Kompett har endret betingelser


Anbefalte innlegg

bare en sak til :

Hvorfor viser ikke de ukentlige "tilbudsmailene" deres til meg noenting?

Noe feil på de?

 

Hei

 

Dette kom av en liten feil i mailen (som noen har sett har vi endret design) som gikk ut over de med Yahoo og Hotmail kontoer. Denne feilen er nå fikset slik at mailen som kommer om noen timer skal være i orden.

 

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man i utganspunktet klager på en feil som komplett ønsker å rette opp i har jeg null forståelse for klagen-når man ikke får svar på mail og ikke ringer evnt sender en mail till, har jeg også null forståelse.

 

Jeg har vært med på missforståelser med komplett før, men om man ikke legger seg rett på magen å begynner å grine for så å sladre her på forumet, men rett å slett ringer komplett å spør om ting skall være slik, så er det faktisk høyst sannsynlig at det ordner seg!

 

Takk for mange år med god handel komplett! kjempefornøyd kunde her!

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Det er godt, men dere har enda et stykke igjen. Jeg bestilte noe varer natt til fredag, først på kvelden samme fredagen fikk jeg sporingsnummer fra dere. Og når jeg sjekket nå nettopp, mandags morgen 11:30, så har ikke posten registrert at de har mottatt pakken enda. Nå vet jeg jo at det er noe treghet i post-systemet og oppdateringene deres. Men synes nå jeg har vært maks uheldig da.

Hvis pakken blir levert til posten av komplett på en fredag ettermiddag, så blir ikke denne sortert før på mandag. Norgespakker og servicepakker blir ikke behandlet i helgene. Disse blir kun behandlet mandag til fredag. Bestill derfor heller på torsdag enn fredag, da skal pakkene komme inn systemet til posten før helgen tar til. Transporten går nemlig mange plasser i helgene, og pakkene vil ikke miste disse to dagene...

Lenke til kommentar

Trodde det boddet små postnisser bak vært tre som jobbet døgnet rundt 7 dager i uken inkl helligager. Om en postnisse blir sprengt i luften blir denne raskt erstattet, da ei postniese bare er gravid i 2 sec, men bare når det trengs en ny postnisse. Så om du ikke ser noe fremmgang over helgen har du vært maks uheldig å alle postnissene er sprengt å må reprodusere seg selv ala termintator 2-3.

 

Sunn fornuft er en utrolig flott lastebil

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
vis du ikke er helt med så må du nok tenke en gang til.det er ikke bare denne posten hvor du/dere svare på den måten.og her er nok en sarkastisk setning fra deg.(Tror ikke vi skal dra alder inn i debatten).og som regel så svarer dere bare på poster hvor dere har rett.og hvis dere ikke har rett så er det på pm,aldri mer komplett.no på meg.

Hva er sarkastisk med at man ikke skal dra alder inn i debatten? Debattanter som oppfører seg som furtne fjortisser burde da bare være glad til for det. :nei:

Lenke til kommentar

Det beste jeg ser med komplett.no nå, er en raske mail svarene man får..

Selv har jeg alltid fått god service i fra komplett, men desverre er det enkelte som utnytter dette til de så grader..

Skulle ikke forundre meg om nosto har prøvd seg på en spansk en og fått nei, og dermed er sur på komplett, uten å si noe mere om det.

 

Nei, stå på komplett.. :)

Lenke til kommentar
Det er godt, men dere har enda et stykke igjen. Jeg bestilte noe varer natt til fredag, først på kvelden samme fredagen fikk jeg sporingsnummer fra dere. Og når jeg sjekket nå nettopp, mandags morgen 11:30, så har ikke posten registrert at de har mottatt pakken enda. Nå vet jeg jo at det er noe treghet i post-systemet og oppdateringene deres. Men synes nå jeg har vært maks uheldig da.

Hvis pakken blir levert til posten av komplett på en fredag ettermiddag, så blir ikke denne sortert før på mandag. Norgespakker og servicepakker blir ikke behandlet i helgene. Disse blir kun behandlet mandag til fredag. Bestill derfor heller på torsdag enn fredag, da skal pakkene komme inn systemet til posten før helgen tar til. Transporten går nemlig mange plasser i helgene, og pakkene vil ikke miste disse to dagene...

Hmmm, gode tips, dette var informasjon jeg ikke var klar over eller i det hele tatt tenkte på.

 

Jeg har sendt et par mail frem og tilbake med komplett i dag, og sørvisen fra dem er upåklagelig. Så jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så negativ til dem. Det må være det her INTEL/Microsoft syndromet som har spredt seg til Komplett. Bare fordi de er så store skal man liksom hate dem. :thumbdown:

 

Det eneste jeg ville ha forandret hos komplett er at de som de andre webshopene kunne hatt en før kl. 15.00 garanti. Men det er sikkert for store til det. Men jeg som privatperson har jo selvsagt ikke tid til å vente på at pakkene mine skal bli sendt, særlig når de er på lager. :yes:

 

Når jeg handler for bedriften min er jeg ikke like opptatt av at ting skal komme fort frem, unntatt ved kritiske bestillinger selvfølgelig og da bestiller jeg jo bedriftspakke.

 

Stå på, Komplett :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det kan se ut som om man "sutrer" i en sånn tråd som dette, men i mitt tilfelle er dette en av mange hendelser (så klart den siste, det er den jeg husker best) som har fått meg til å stusse.

 

Det at man så skjuler seg bak at kortselskapene ikke gir dem lov til noe, det blir for dumt. Hadde jeg møtt kundebehandlere med serviceinnstilling hadde det ikke vært noe problem å sende ut en annen vifte sammen med bestillingen, for så lage en løsning ved siden av for å få det til å stemme.

 

Når da andre opplever positive ting og rakker ned på de av oss som påpeker forbedringspotensiale, da blir i allefall jeg oppgitt. Det må gå an å lufte det man møter av motgang her uten at det insinueres at man er en tulling!

 

Jeg har, som tidligere skrevet , vært kunde av Komplett.no i flere år. Det er først i det siste jeg har sett disse faresignalene, og i den siste saken påførte de meg kostnader og mye pes med å være stivbeinte. Sånn er det og uansett hvor god service andre får vil det ikke rette opp på min følelse i den saken.

 

Dermed setter jeg punktum for min deltakelse i denne tråden, men håper noe av det som kom opp ble tatt på alvor, da man føler seg fantastisk hjelpesløs når man møter veggen på den måten jeg gjorde. Jeg ønsker ikke at Komplett.no skal miste kunder på grunn av dårlig service. I min ideelle verden er service en selvfølge, og man gå etter andre kriterier for å skille mellom de ulike butikkene.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noen problemer med Komplett og har vært fornøyd kunde siden tidenes morgen i Norge, og fortsatte med det (www.komplett.co.uk) da jeg flyttet til England. OK, så er det shapper i Norge som er billigere og har bedre service, men sjelden begge i samme sjappe. Komplett er et godt kompromiss, synes jeg.

 

Og her i England må du faktisk på datamesser o.l. for å slå dem på pris, og selv da er Komplett sit utvalg bedre.

 

Forøvrig synes jeg enhver websjappe som faktisk gidder å svare på henvendelser på hw.no fortjener en liten karakterjustering til det bedre. ;-)

Lenke til kommentar
Det beste jeg ser med komplett.no nå, er en raske mail svarene man får..

Selv har jeg alltid fått god service i fra komplett, men desverre er det enkelte som utnytter dette til de så grader..

Skulle ikke forundre meg om nosto har prøvd seg på en spansk en og fått nei, og dermed er sur på komplett, uten å si noe mere om det.

 

Nei, stå på komplett.. :)

nei jeg har aldri hatt noen retur på komplett. og jeg kan gått legge ut nesten en side om det.men gidder ikke.har bare gått inn for å lage mest mulig kvalme for dem.

Lenke til kommentar

For min egen del har jeg gjennom tiden handlet på komplett for kanskje 100.000 kr, og har ALDRI hatt noen problemer med dem.

Min erfaring er at de er raske både på retur og utsending av varer. Sendte bl.a nylig inn en defekt harddisk. Komplett sendte ut ny disk samme dag som den defekte kom inn. :thumbup:

 

Utformingen av webshopen kan imidlertid forbedres endel. Ganske klønete at man må avbestille en hel ordre, bare fordi man skal legge til/fjerne en artikkel. Ved returnering av harddisken var det heller ikke noe info ang kollinummer på kontosidene, slik at jeg ikke fikk sett hvor pakka var i postsystemet... Ellers bra, Komplett!

Endret av Yoopey
Lenke til kommentar
For min egen del har jeg gjennom tiden handlet på komplett for kanskje 100.000 kr, og har ALDRI hatt noen problemer med dem.

Min erfaring er at de er raske både på retur og utsending av varer. Sendte bl.a nylig inn en defekt harddisk. Komplett sendte ut ny disk samme dag som den defekte kom inn. :thumbup:

 

Utformingen av webshopen kan imidlertid forbedres endel. Ganske klønete at man må avbestille en hel ordre, bare fordi man skal legge til/fjerne en artikkel. Ved returnering av harddisken var det heller ikke noe info ang kollinummer på kontosidene, slik at jeg ikke fikk sett hvor pakka var i postsystemet... Ellers bra, Komplett!

På de ferdigbygger pcene til Komplett, så burde det være mulig å fjerne fra bestillt ordre varer som tar lang tid før de kommer på lager med andre varer om ønskelig.. Ellers så synes jeg Komplett.no er en super butikk! Og synes de har billigere og bedre produkter enn andre nettshoper.. Bare det at de er inne på forumet og ønsker å forbedre seg enda mere synes jeg viser god kundeservice!

Stå på Komplett.no !! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har handlet for ca 300 000 av Komplett og det har aldri vært noen problemer.

Og jeg mener det er en selfølge at en må betale ekstra når en ikke vil vente til alt er på lager.

Eneste jeg savner på Komplett er å legge en ordre på vent i foreks maks 24 timer itilfelle en skal ha noe mere.

Så er det noe mulighet for at det kommer?

Lenke til kommentar
Noe a la dette kanskje ?

 

Nye produkter

 

:whistle:

 

Edit: skriveleif

Ja.. den siden er fint, men jeg trodde det bare var produkter som var nye i butikken. Tenkte mer på en side som presenterer kommende produkter, men jeg ser jo nå at det er begge deler på den siden...både produkter som akkurat har kommet til butikken og prdukter som kommer snart :)

 

Hva med ett eget forum? eventuellt at hardware.no gir alle nettbutikker som vil ha det ett eget forum/tråd-ting som de styre selv?

 

bare en tanke som sikkert ikke faller i god jord hos alle.

Lenke til kommentar
Poppe skrev: 25/10/2004 : 20:11 

Har handlet for ca 300 000 av Komplett og det har aldri vært noen problemer.

Og jeg mener det er en selfølge at en må betale ekstra når en ikke vil vente til alt er på lager.

Eneste jeg savner på Komplett er å legge en ordre på vent i foreks maks 24 timer itilfelle en skal ha noe mere.

Så er det noe mulighet for at det kommer? 

Godt spørsmål. Det har allerede kommet mulighet for å lagre handlevognen til senere, men å "holde av" varer som kanskje andre ønsker er usikkert.

Sender forslaget videre, så får vi se :)

Lenke til kommentar

Det er sikkert et spørsmål om pris, men jeg synes Komplett har blitt tregere til å pakke/ sende ut ting, selv om det er varer som skulle være greie å plukke/sende. Forutsetter selvsagt at varen er på lager. Andre nettbutikker, for eksempel PSdata, er langt raskere. Her er det et forbedringspotensiale, spør du meg. De var raskere før.. (Eller er det jeg som har blitt utålmodig?)

Lenke til kommentar
atternytt skrev: 25/10/2004 : 19:48 

På de ferdigbygger pcene til Komplett, så burde det være mulig å fjerne fra bestillt ordre varer som tar lang tid før de kommer på lager med andre varer om ønskelig..

På PC-er er det mulighet å endre de fleste komponentene før bestilling. De varene som ikke kan endres, skal til enhver tid være på lager. Er de ikke det må innkjøpsavdelingen stå i skammekroken.

 

På "vanlige" ordre skal det naturligvis være mulig å slette enkeltlinjer, det er noe vi også savner (og som kommer)...

Lenke til kommentar
CastorFiber skrev: 25/10/2004 : 20:26 

Det er sikkert et spørsmål om pris, men jeg synes Komplett har blitt tregere til å pakke/ sende ut ting, selv om det er varer som skulle være greie å plukke/sende. Forutsetter selvsagt at varen er på lager. Andre nettbutikker, for eksempel PSdata, er langt raskere. Her er det et forbedringspotensiale, spør du meg. De var raskere før.. (Eller er det jeg som har blitt utålmodig?) 

Vi har forbedringspotensiale her også (som alle andre steder), men vi har gjort en god del endringer den siste tiden. De aller-aller fleste ordre (98,ett-eller-annet %) blir sendt i løpet av en dag. Noterer det uansett, dette er noe som er svært viktig!

Lenke til kommentar
josteinsen skrev: 25/10/2004 : 20:24 

Hva med ett eget forum? eventuellt at hardware.no gir alle nettbutikker som vil ha det ett eget forum/tråd-ting som de styre selv?

 

bare en tanke som sikkert ikke faller i god jord hos alle.

 

Et eget konkurrerende forum tror jeg ikke vi skal ta opp her, hadde vært pinlig med en advarsel ;)

 

En egen tråd/forumavdeling er faktisk noe vi kjenner til fra bl.a. Komplett.ie (Irland) og der fungerer det godt. Om det er noe hw.no ønsker, er opp til de (og dere). Fordelen med slik det er organisert i dag er at brukerene enkelt kan se tråder om alle nettbutikker og hvordan de utvikler seg med tanke på ris/ros .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...