Gå til innhold

Kompett har endret betingelser

Anbefalte innlegg

Må bare si at web-shopene er med på å skru opp forventningene til uante høyder.

Hvis man over tid leser positive erfaringer der det framgår at man får svar på lørdags kveld, nestedags service, levering på døra, oppgradert produkt til samme pris+ pakke full av karameller og annet digg,

vil jo alt annet virke som dårlig service.

:D

ganske enig der ja :) Vi begynner å bli mer vant til luxus :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort det til praksis å IKKE bestille deler fra komplett hvor status er satt til ubekreftet. Grunnen er enkel:

Ubekreftet dato vil si at komplett faktisk IKKE vet når varen kommer inn, faktisk kan det være de ikke får tak i varen lenger.

Det er nesten så dette burde komme med som en advarsel når man lager bestillingen, kan hende det gjør det? Hvis ikke så er dette mitt tips til bedre kundebehandling for komplett.

Lenke til kommentar

Jeg er så vidt jeg vet også en voksen person, og jeg synes komplett.no svarer ypperlig her på forumet.

Jeg har handlet hos komplett i endel år selv, og alt har gått glatt...

Når det gjelder "dritt-slenging" i forumet, så synes jeg egentlig ikke komplett burde engang svare på dette, da de burde vite at saklige mennesker som leser dette ikke tar notis av dem (altså de tåpelige inlegga)

Bra dere har drevet og oppdatert systemene deres litt,

bare en sak til :

Hvorfor viser ikke de ukentlige "tilbudsmailene" deres til meg noenting?

Noe feil på de?

Uansett... keep up the good work!

PS! Jeg synes det hadde vært stilig med en liten "side" eller "notis" med "kommende produkter" =)

Lenke til kommentar

Har ingenting i mot Komplett , bare så det er sagt , men legger også meke til at innleggene i " webshop og butikkdiskusjoner " har en tendens til å være temmelig sort / hvitt , det er ikke langt mellom himmel og helvete her når det gjelder å beskrive webbutikker . :hmm:

Lenke til kommentar
nei nei, ikke helt, selv om dette er meget bra. Det vi tenkte på var, en side med "planer" på en måte, over tinga som dere skulle kanskje begynne å selge, evt få inn om noen mdner :D

Ahh!

Vi skal prøve å bli litt flinkere til å komme med nyheter rundt slike ting både i Ukens tilbud mailen vår samt under nyheter på forsiden.

Stort sett så blir det meste av det vi har som "kommer inn" registrert som varer med en gang og det blir da også på nye produkter siden.

:cool:

Lenke til kommentar

Aha jammen det er flott =)

Eksempelvis slik som, socket 939 prosessorene/amd pciE hovedkorta osv.

du skjønte sikkert det over der men... skrev det allikevel

Mulig dette kan gå utover salget av 754 men :p

Hehe nei tror ikke det gjør det heller...

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
nosto skrev: 25/10/2004 : 12:48  

(Komplett.no @ 25/10/2004 : 12:38)

nosto skrev: 25/10/2004 : 12:28  

[

komplett  :thumbdown: 

Konstruktive tilbakemeldinger: :thumbup:

Seriøst; det er absolutt lov å føle at vi er dumme, ekle mennesker som bare gjør teite ting, men hvis man ønsker at vi skal endre på noe, så er det fint om vi får beskjed om hva som galt...

det er ikke noe å endre på. dere er bare håpløse.min mening.

Da blir utgangspunktet for diskusjonen litt mer vanskelig, men vi forsøker gjerne å svare hvis du vil.

nosto skrev 25/10/2004 : 13:04

hei komplett.no

det første dere skal gjøre er vel å oppføre dere som profesjonelle voksene mennesker,så skriver kanskje folk til dere på en grei måte.Greit nok at dere tror at de som sitter på forumet er umodne tennåringer som ikke skjønner deres/din sarkastiske måte å svara på innlegg men vi er faktisk voksene mennesker her også.vil dere ha voksende spørsmål ma dere også ha voksene svar.  

Tror ikke vi skal dra alder inn i debatten, men vi vil gjerne diskutere videre om hvordan vi kan forbedre oss. Om du ønsker å ta dette via PM til oss eller i forumet er det opp til deg, men vi forstår ikke helt hva du mener foreløpig...

vis du ikke er helt med så må du nok tenke en gang til.det er ikke bare denne posten hvor du/dere svare på den måten.og her er nok en sarkastisk setning fra deg.(Tror ikke vi skal dra alder inn i debatten).og som regel så svarer dere bare på poster hvor dere har rett.og hvis dere ikke har rett så er det på pm,aldri mer komplett.no på meg.

Endret av nosto
Lenke til kommentar

Tidligere i år brukte jeg garantien til å klage på et skjermkort jeg hadde kjøpt hos komplett i fjor høst, og da tok det utrolig lang tid til jeg fikk ett nytt tilbake. Riktignok var ikke produktet jeg hadde ikke lenger tilgjengelig, og komplett hadde ikke fått inn nye tilsvarende enda, men jeg hadde ikke fått noe lenge etter de hadde fått inn de nye kortene (flere uker). Først når jeg hadde sendt en mail eller to skjedde det ting. Etter å ha opplyst komplett om at jeg visste om mine rettigheter når det gjaldt lånegjenstand etter en hvis tid -fikk- jeg tilogmed et skjermkort, som de sendte meg kostnadsfritt. Dette kunne selvfølgelig ikke måle seg med det jeg egentlig ventet på, men jeg fikk i alle fall brukt maskinen min.

Var jo komplett sin feil at dette problemet oppsto, men jeg syns at etter jeg hadde purret dem litt så håndterte de det ganske bra. Selv om jeg ikke har kjøpt hardware online så lenge (to år kanskje), så har de aller fleste bestillingene mine hos komplett vært helt knirkefrie. Og det er jo sånn det skal være :)

Lenke til kommentar
Jeg har også handlet hos komplett for godt over 100 000,- i jobb og privat sammenheng, og må si meg meget fornøyd med servicen hos dere! Har også hatt et par retur saker hos komplett, og alle har gått knirkefritt!
Og til deg nosto, så skjønner ikke jeg heller hva det er du prater om! Greit nok at du ikke er fornøyd med komplett, men eier du ikke humor? :no: Og prøv å forklare hva du mener, så får du sikkert bedre svar!

P.s. Dere(komplett) bør gi EBO på kundeservice en klapp på ryggen, da han gjorde min forrige retursak til en drøm! Aldri fått så bra service noe sted før! :thumbup:

Edit: Leif :blush: Endret av GA
Lenke til kommentar

Det jeg finner latterlig her er at saklige klager/erfaringer drukner i en storm av usakligheter, og ting som ikke angår det tråden egentlig startet med.

Å sitte her og lage ett latterlig regnestykke på at 0,188 prosent er misfonøyd sier vel litt om hvor nyttig den tråden her er nå.

Lenke til kommentar

Komplett: Jeg bruker veldig ofte den lista deres over nye produkter. Det jeg savner på den er sortering på deres eget produktnummer, for på den måten å få sortert dem etter når dere la dem inn. Dermed ville de nyeste produktene havne helt øverst eller helt nederst. Det ville vært mye bedre enn alfabetisk sortering, i hvert fall for oss som tar en kikk på den lista ganske ofte...

Edit: Oi, det ble visst litt off topic. Men nå har vi jo Komplett her...

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar

jeg tror faktisk dette er gjennomsnittsnivået på tråder på Overklokkng.no

Har i grunn aldri erfart noe annet..

Er i grunn helt umulig tror jeg å diskutere noe som helst her på et sakling nivå..

tror jaggu jeg skal se meg om etter andre forum jeg gitt...

er PISSE lei av; x er bedre enn X og hvem klokker bredest....

Bare så det er sagt..

ca 3mnd siden jeg fant noe av faktisk intresse her..

Jeg bidrar ALDRI med noe konstruktivt selv, jeg bare liker å klage..

Liker å lese i vannkjølingstrådene og se på blokkene til Skrue

& co.. ellers ingentig faktisk...

CS generasjonen screws it all up..

*poff*

Lenke til kommentar
Komplett: Hadde det vært en ide å delt opp denne siden i kategorier? Blir kanskje litt mange produkter på en side.

Ville jo vært enklere det, dersom man også er ute etter et bestemt produkt.

Jepp! Takker så mye for tipset! :love:

Dette kommer i løpet av ikke så alt for lang tid uten at jeg tør å si en helt eksakt dato på dette. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...