Gå til innhold

Kompett har endret betingelser


Anbefalte innlegg

Vi vil gjerne, men får faktisk ikke lov av kortselskapene. Du skulle selvfølgelig få et klart svar om dette og det beklages, men vi har ingen mulighet til å endre på noen ordre manuelt som er betalt med kredittkort... Sender du oss en PM, så skal vi uansett se om ikke saken kan løses smidigere enn hva du har opplevd så langt.

Saken er, som jeg skrev over, allerede løst. Jeg kansellerte ordren hos dere og la den hos en annen leverandør. Måtte betale noe mer (da ut av egen lomme), men kunne ikke vente enda uke på å få pengene tilbake inn på konto for så å bestille på nytt.

 

Jeg skjønner at det er viktig med systemer og rutiner for å sørge for effektivitet og kontinuitet, men det er viktig å ikke gi avkall på den fleksibiliteten og servicen som blir det lille "ekstra" som gjør at kunden føler seg spesiell.

 

Ellers kan det også være greit å ha med seg det jeg skrev i den første posten. Jeg har vært kunde i mange år, og det er først i den senere tid at jeg har sett disse tendensene.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi ønsker å bli enda raskere på å sende ut varer, men allerede gjennomført noe av det samme her og jeg tror de fleste har sett at varer blir sendt rimelig raskt fra lageret vårt for tiden.

Det er godt, men dere har enda et stykke igjen. Jeg bestilte noe varer natt til fredag, først på kvelden samme fredagen fikk jeg sporingsnummer fra dere. Og når jeg sjekket nå nettopp, mandags morgen 11:30, så har ikke posten registrert at de har mottatt pakken enda. Nå vet jeg jo at det er noe treghet i post-systemet og oppdateringene deres. Men synes nå jeg har vært maks uheldig da.

 

Jeg synes egentlig sørvisen dokkers er helt grei og som forventet, hverken god eller dårlig. Men dere har noe å hente på utsendelse, den er for ustabil i mine øyne.

 

Men jeg synes det er dumt at andre roper opp og sier at vi må gå på Netshop å handle i steden, for de har så god sørvis. Jeg er enig at Netshop var dyktig på sørvis den ene gangen jeg handlet hos de. Men alle må da være enige at vi er nødt til å ha mangfoldet innen nettbutikkene, ellers så er det vi forbrukere som taper på det.

 

Lykke til Komplett, jeg håper dere klarer å snu stemningen her hos oss kravstore hardware-nerdene på dette forumet.

Lenke til kommentar

Jeg har stort sett vært fornøyd med Komplett, men en ting jeg ikke er særlig fornøyd med er at det ikke skal være mulig å få lagt til en ekstra vare på en åpen,eksisterende bestilling. Én ting kan være at man ikke har denne funksjonen tilgjengelig for kunden slik at han fritt kan bruke den, men jeg syes det er for dårlig at slikt ikke kan gjøres av salg-representanter etter henvendelse. Jeg ble avvist etter et slikt ønske, og det var også etter at de hadde gjort den store oppgraderingen av deres datasystemer.

Jeg hadde intet ønske om å slette den inneværende bestilling (den inneholdt et produkt som jeg akkurat hadde fått lagt inn ordre på før kompletts lager gikk tomt, og produktet hadde gått ut av produksjon hos produsent) og ønsket heller ikke å måtte kaste bort ekstra portopenger på en tilleggsbestilling. :(

Lenke til kommentar
nosto skrev: 25/10/2004 : 12:28  

[

komplett   :thumbdown:

Konstruktive tilbakemeldinger: :thumbup:

 

Seriøst; det er absolutt lov å føle at vi er dumme, ekle mennesker som bare gjør teite ting, men hvis man ønsker at vi skal endre på noe, så er det fint om vi får beskjed om hva som galt...

Endret av Komplett.no
Lenke til kommentar
nosto skrev: 25/10/2004 : 12:28  

[

komplett   :thumbdown:

Konstruktive tilbakemeldinger: :thumbup:

 

Seriøst; det er absolutt lov å føle at vi er dumme, ekle mennesker som bare gjør teite ting, men hvis man ønsker at vi skal endre på noe, så er det fint om vi får beskjed om hva som galt...

det er ikke noe å endre på. dere er bare håpløse.min mening.

Endret av nosto
Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg har handlet for xxxxxx antal tusen hos komplett.no de siste årene og er meget godt fornøyd! Varene blir raskt sendt og jeg har alltid fått raskt svar på henvendelser. Så klart er det noen som ikke er fornøyd, det vil det alltid være og som noen andre her skreiv så er det alltid dem som skriker høyest!!

 

Jeg kommer til å fortsette og handle på komplett.no så lenge jeg får så god service som i dag :)

 

Stå på komplett !!!

 

Mvh

Bjørn Ole Blø

Lenke til kommentar
Vil bare si at jeg har handlet for xxxxxx antal tusen hos komplett.no de siste årene og er meget godt fornøyd! Varene blir raskt sendt og jeg har alltid fått raskt svar på henvendelser. Så klart er det noen som ikke er fornøyd, det vil det alltid være og som noen andre her skreiv så er det alltid dem som skriker høyest!!

 

Jeg kommer til å fortsette og handle på komplett.no så lenge jeg får så god service som i dag :)

 

Stå på komplett !!!

 

Mvh

Bjørn Ole Blø

Samme her, har vært kunde hos Komplett siden tidlig -90 og

har aldri hatt noe problemer med dem, hverken med retur, bytting

eller andre ting.

 

Nå er jeg riktignok en voksen person så det så..... ;)

Lenke til kommentar

hei komplett.no

det første dere skal gjøre er vel å oppføre dere som profesjonelle voksene mennesker,så skriver kanskje folk til dere på en grei måte.Greit nok at dere tror at de som sitter på forumet er umodne tennåringer som ikke skjønner deres/din sarkastiske måte å svare på innlegg, men det er faktisk voksene mennesker her også.vil dere ha voksende spørsmål må dere også ha voksene svar. :nei:

Endret av nosto
Lenke til kommentar
nosto skrev: 25/10/2004 : 12:48 

 

(Komplett.no @ 25/10/2004 : 12:38)

 

nosto skrev: 25/10/2004 : 12:28 

[

komplett  :thumbdown: 

 

 

Konstruktive tilbakemeldinger: :thumbup:

 

Seriøst; det er absolutt lov å føle at vi er dumme, ekle mennesker som bare gjør teite ting, men hvis man ønsker at vi skal endre på noe, så er det fint om vi får beskjed om hva som galt...

 

 

det er ikke noe å endre på. dere er bare håpløse.min mening.

 

Da blir utgangspunktet for diskusjonen litt mer vanskelig, men vi forsøker gjerne å svare hvis du vil.

 

nosto skrev 25/10/2004 : 13:04

  hei komplett.no

det første dere skal gjøre er vel å oppføre dere som profesjonelle voksene mennesker,så skriver kanskje folk til dere på en grei måte.Greit nok at dere tror at de som sitter på forumet er umodne tennåringer som ikke skjønner deres/din sarkastiske måte å svara på innlegg men vi er faktisk voksene mennesker her også.vil dere ha voksende spørsmål ma dere også ha voksene svar. 

 

Tror ikke vi skal dra alder inn i debatten, men vi vil gjerne diskutere videre om hvordan vi kan forbedre oss. Om du ønsker å ta dette via PM til oss eller i forumet er det opp til deg, men vi forstår ikke helt hva du mener foreløpig...

Lenke til kommentar

Gi opp, Komplett... Noen er ikke interessert i å gi konstruktive tilbakemeldinger, kun interessert i å spre drit... :roll:

 

Jeg for min del syntes ironi og sarkasme er ypperlig form for humor (faktisk den mest avanserte form for humor for de som ikke visste det), og syns at det er helt flott at dere svarer med sånt av og til :woot:

Lenke til kommentar
hei komplett.no

det første dere skal gjøre er vel å oppføre dere som profesjonelle voksene mennesker,så skriver kanskje folk til dere på en grei måte.Greit nok at dere tror at de som sitter på forumet er umodne tennåringer som ikke skjønner deres/din sarkastiske måte å svare på innlegg, men det er faktisk voksene mennesker her også.vil dere ha voksende spørsmål må dere også ha voksene svar. :nei:

kan ikke du ta en chill-pill, og faktisk komme med konstruktiv kritikk snart? noe en voksen person skal greie å komme med. "Dere er rett og slett håpløse" hjelper lite.

 

Jeg har handlet hos komplett en god del ganger og har fortsatt ikke sett at de "kødda det til". Alt funka som det skulle, og leveringene var like kjappe som alle andre steder.

 

Er fornøyd med komplett, og har aldrig måtte ty til retursaker fordi jeg har aldrig hatt behov for det. Greit nok folk sliter med å få ting på plass, men det skal ikke være 100% pirkefint i en såpass stor webshop. Det er menneskelig å feile, dessuten så trur jeg at komplett vil ordne de fleste sakene opp.

Lenke til kommentar

Må bare si at web-shopene er med på å skru opp forventningene til uante høyder.

 

Hvis man over tid leser positive erfaringer der det framgår at man får svar på lørdags kveld, nestedags service, levering på døra, oppgradert produkt til samme pris+ pakke full av karameller og annet digg,

 

vil jo alt annet virke som dårlig service.

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...