Gå til innhold

Kompett har endret betingelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisan,

 

Vi har ikke endret noen betingelser:

I kassen vår gis det mulighet for å sende alt samlet, eller å dele opp forsendelsen etter leveringsdato. Man betaler aldri mer enn det som står i kassen. Dette er det samme systemet vi har hatt i lengre tid.

 

Ang. miljøgebyr så er dette det samme systemet som vi har fulgt i fem år, men vi kan godt se på om dette kan forbedres.

 

For øvrig står vi heller ikke bak dårlig vær, kjipe julepresanger eller småsøsken, men kan sikkert ta på oss skylden for det også. Mailbesvarelse hele døgnet synes vi er en så god ide at vi begynte med det for en tid siden.

 

Fortsatt god dag :-)

Lenke til kommentar

Er også mindre og mindre fornøyd med Komplett. Har handlet for hundretusenvis av kroner der gjennom åra, privat og i jobbsammenheng. Synes de blir tregere og tregere med sendinger etter hvert. PS, for eksempel, er mye kjappere.

Kundeservice er varierende fra total katastrofe til aldeles glitrende. Spørs mye på hvem du treffer, tror jeg. (Nå er det sikkert ikke lett å sitte på kundeservice heller, når "uberhaxxorz" skal ha nytt hovedkort etter at de har modda og overklokka det gamle i filler..)

Lenke til kommentar
jevel skrevet: 25/10/2004 : 01:45 

 

Flere ting, men blant annet:

 

Det kan da ikke være så vanskelig å lage en "bytteordre" som pakkes sammen med min originale ordre? Jo det er det tydeligvis får jeg da beskjed om. Jeg har betalt med VISA og dermed er det ingen ting de kan gjøre for å hjelpe meg.

 

Vi vil gjerne, men får faktisk ikke lov av kortselskapene. Du skulle selvfølgelig få et klart svar om dette og det beklages, men vi har ingen mulighet til å endre på noen ordre manuelt som er betalt med kredittkort... Sender du oss en PM, så skal vi uansett se om ikke saken kan løses smidigere enn hva du har opplevd så langt.

Lenke til kommentar
Grell2k skrev: 25/10/2004 : 02:45 

I siste har jeg heller ikke fått svar på mailer jeg sendt. 

Vi besvarer alle mail til oss i løpet av 24 timer, noen tar et par minutter, mens andre trenger vi litt lengre tid på. Har du ikke fått svar på 24 timer har svaret 99% sannsynlig (vi kan gjøre feil) havnet i spam-filteret.

Lenke til kommentar

Siden komplett er inne på tråden her nå,

når vil vi få tilbake den servicen som tidligere var så bra hos dere ?

 

eller er den forever gone siden resultatet deres er svekka og penger betyr alt.

 

edit: trykkleif

Endret av Racerro
Lenke til kommentar
Aldri.

Men jeg kan banne på at før fikk jeg ikke noe tillegg hvis noen varer ikke var på lager. Da kom de i egen pakke senere. Uten noe pristillegg. Nå må jeg kryss av for "samlet levering" for å få laveste porto, og da blir vel ikke noe sendt før alt er inne. Det er en vesentlig forandring fra sånn det var tidligere mener jeg.

 

Og jeg har heller ikke opplevd at miljøgebyret kommer i tillegg før. Jeg trodde det skulle være inkludert jeg (har ikke rpistilsynet eller noe lagt føringer for dette). Hvis noen inkluderer det og andre ikke blir jo sammenligning helt umulig :-(

 

PS! Ellers har jeg ALLTID vært fornøyd med komplett og servicen deres da !

Lenke til kommentar
Racerro skrev: 25/10/2004 : 09:32 

Sidne komplett er inne på tråden her nå,

når vil vi få tilbake den servicen som tidligere var så bra hos dere ?

 

eller er den forever gone siden resultatet deres er svekka og penger betyr alt.

 

[iRONI] Vi bader akkurat nå i pengebingen og har selvfølgelig gitt blaffen i både kunder og service [/iRONI] ;)

 

Sikkert livsfarlig å skrive slikt og noen faller vel for fristelsen til å sitere uten smilefjeset, men vi tar sjansen.

 

For å svare på spørsmålet ditt så er service noe subjektivt, altså kan følelsen av det variere fra person til person. Imidlertid så er det noen ting som kan måles, for eksempel returbehandlingstid, forsendelsestid på varer, mailbesvarelse og funksjonalitet i nettbutikken.

 

For en stund siden var for trege med å behandle returer og satt derfor i gang med et større prosjekt for å bedre på dette. Uten å skrive en lang historie, så er resultatet at 90% + av alle returer ble behandlet i løpet av 1 dag i september og oktober. Det er vi faktisk litt stolte av :-)

 

Vi ønsker å bli enda raskere på å sende ut varer, men allerede gjennomført noe av det samme her og jeg tror de fleste har sett at varer blir sendt rimelig raskt fra lageret vårt for tiden.

 

Mailbesvarelse skjer nå til alle døgnets tider på Komplett.no. Man kan ikke regne med at svar alltid vil skje på kvelden, men nå kan det i hvertfall skje.

 

Nettbutikk-funksjonalitet er noe vi skal bli enda bedre på. Vi har innført ting som kortbetaling, brevpakke rett hjem og handlelister i det siste, men naturligvis kommer mulighet for å slette og legge til varer også.

 

Vi innser at det heldigvis er mulig å bli bedre på det meste. Det har vi også planer om å bli. Sammenligner man med tidligere, så er det nok slik at noen ting har blitt bedre allerede, mens andre ting jobbes det med.

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere handlet hos Komplett og er egentlig ganske fornøyd. Jevel hadde visst problemer med sin ordre og jeg forstår hans frustrasjon - jeg må imidlertid si at jeg synes det er dårlig av komplett å ikke bare pakke en annen kjøler. Det ville vært en smalsak og ikke endret mye.

 

Sist jeg bestillte varer bestillte jeg fra MPX. Midt under plukking ringte jeg MPX og lurte på om jeg ikke kunne legge til noe, så jeg slapp å slette min ordre og legge den inn på nytt - "Joda" fikk jeg til svar og 3 minutter etterpå kunne jeg se min ordre online med min nye vare lagt til.

 

Intet ondt om Komplett.no men om man skal være størst så må man møte kundene med småting hele tiden. Jeg tipper komplett vet hva som må til og om de føler at deres posisjon eller inntjening er i fare, vil de nok gjøre noen grep.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
Lars-Erik skrev: 25/10/2004 : 09:33 

Men jeg kan banne på at før fikk jeg ikke noe tillegg hvis noen varer ikke var på lager. Da kom de i egen pakke senere. Uten noe pristillegg. Nå må jeg kryss av for "samlet levering" for å få laveste porto, og da blir vel ikke noe sendt før alt er inne. Det er en vesentlig forandring fra sånn det var tidligere mener jeg.

 

Neida, slik systemet var før, så måtte man få alt levert samtidig. Nå kan man enten velge å gjøre 100% som før, eller så kan man velge å dele det opp. Vi synes faktisk det var en forbedring fra tidligere :)

 

Og jeg har heller ikke opplevd at miljøgebyret kommer i tillegg før. Jeg trodde det skulle være inkludert jeg (har ikke rpistilsynet eller noe lagt føringer for dette). Hvis noen inkluderer det og andre ikke blir jo sammenligning helt umulig :-(

 

Første først: Vi har hatt dette systemet i flere år og ikke endret noe på det. Er imidlertid helt enig med kommentarene dine, vi skulle gjerne sett at alle gjorde dette likt...

 

PS! Ellers har jeg ALLTID vært fornøyd med komplett og servicen deres da !

Rødme-rødme, fint at noen liker oss i dag. Dette tegnet til å bli en skikkelig mandag... :p

Lenke til kommentar

Retur av defekt hd var faktisk det eg hadde i bakhodet ja,

tok 3 uker fra den var motatt til den vart sjekka, og

deretter enda en uke til ny var motatt. (sjølv om det skjemaet som fulgte med med ny adresse og slikt ikkje engang var sjekka, kosta meg nokren kroner ekstra å få videresent pakken ja, men men)

Men om tida er nå

komt ned i en dag så må eg få ta av hatten, for det hadde

eg aldri trudd eg skulle få høyre om igjen fra dere.

Lenke til kommentar
Rødme-rødme, fint at noen liker oss i dag. Dette tegnet til å bli en skikkelig mandag... :p

Jeg har faktisk ikke hatt noen problemet med noen nettbutikker i det hele tatt :-)

 

Bruker stort sett dere og IT-butikken (dere utfyller hverandre).

 

Brukte også mye Netshop før, men det var ikke samme Netshop som idag, det var de som holdt til på Høvik i Bærum (var så lett å bare stikke innom).

 

Jeg er litt spent på ordren hos dere nå. Inkluderer en LCD-skjerm, og man har jo hørt så rart om dette, håper det går bra (og at jeg slipper noen angrefrist), også en ny DVD-brenner fra Plextor da, den blir kuul.

 

Hva skjer forresten når en vare er "ukens tilbud" og en annen var kommer om en uke (tidligst). Er litt nervøs for at ukens tilbus er utsolgt når den andre kommer inn, eller er blir varer på lager da "reservert" med en gang til angitt pris?

Lenke til kommentar
Rødme-rødme, fint at noen liker oss i dag. Dette tegnet til å bli en skikkelig mandag... :p

 

Det er ikke all som "hater" dere vet du... det er bare de som er mest missfornøyd som hyler høyest. Er man i tillegg blant de største på markedet så får man sannsynligvis også flest klager uansett hvor mye man forbedrer seg ;)

 

 

Har selv aldrig opplevd noe tull med komplett... ha en god dag :)

Lenke til kommentar
Racerro skrev: 25/10/2004 : 09:51 

Retur av defekt hd var faktisk det eg hadde i bakhodet ja,

tok 3 uker fra den var motatt til den vart sjekka, og

deretter enda en uke til ny var motatt. (sjølv om det skjemaet som fulgte med med ny adresse og slikt ikkje engang var sjekka, kosta meg nokren kroner ekstra å få videresent pakken ja, men men)

Men om tida er nå

komt ned i en dag så må eg få ta av hatten, for det hadde

eg aldri trudd eg skulle få høyre om igjen fra dere. 

 

Takk for tilbakemeldingen.

 

Vi skal imidlertid ikke forsøke oss på et "vi-er-jaggu-flinke" svar, men innser at de fleste kunder ønsker rimelige varer på lager, som sendes raskt, hyggelige svar hvis det er spørsmål og kjapp returhåndtering om nødvendig. Det er det vi forsøker å få til, men utfordringen er å få fortalt om når vi gjør forbedringer uten at det blir tatt som skryt. Dere skal jo slippe å gruble på hvordan vi gjør ting, alt skal "bare" fungere og det er jobben vår.

 

Fortsatt god dag videre :)

Lenke til kommentar
Lars-Erik skrev: 25/10/2004 : 09:57 

Hva skjer forresten når en vare er "ukens tilbud" og en annen var kommer om en uke (tidligst). Er litt nervøs for at ukens tilbus er utsolgt når den andre kommer inn, eller er blir varer på lager da "reservert" med en gang til angitt pris?

 

Godt spørsmål, kjøper du en vare til en god pris (eks. ukens tilbud), så får du naturligvis denne prisen uansett når andre varer kommer inn. Vi reserverer varen til kunden, slik at denne blir holdt av.

Lenke til kommentar
josteinsen skrev: 25/10/2004 : 10:02 

Det er ikke all som "hater" dere vet du... det er bare de som er mest missfornøyd som hyler høyest. Er man i tillegg blant de største på markedet så får man sannsynligvis også flest klager uansett hvor mye man forbedrer seg

 

 

Har selv aldrig opplevd noe tull med komplett... ha en god dag

 

Det samme til deg og takk for oppmuntringen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...