rbuljo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 noen som har moddet LCD skjermer? hva kan man gjøre med disse vidunderlige flate tingene? har en Dell 1702 FP.. lurte på om man kanskje skal lage egen ramme til den.. noen som har moddet eller vet om mods med LCD? link? Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 noen som har modda den inn i kabinett døra.. pc og skjerm i ett Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 hoi dæven... den blir litt drøy for meg.. :!: Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg tror det var Oyvind Dahle som en gang moddet to lcd skjermer. Han gjorde kantene mindre, slik at de passet bedre sammen med dual-screen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg tror det var Oyvind Dahle som en gang moddet to lcd skjermer. Han gjorde kantene mindre, slik at de passet bedre sammen med dual-screen ikke øyvind. schmelck. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202169&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå