-ɐMoԀ- Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Halla Jeg har en filserver oppe og går, denne har jeg 7 disker i 7*200 GB med 1 GB dual ddr pcu er 2,8 GHz intel HT 2 stk GB nettverskort jallaskjermkort 2 mb ikke cdrom eller floppy Hva trekker dette av strøm ca? Har på følelsen at min psu er litt liten Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva slags merke og styrke er det på din psu? merke har endel å si... Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Chieftec PSU ATX 360W Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kjenner ikke så mye til chieftecpsu, har liksom hørt at de er dritt og at de er gode. Jeg ville i utgangspunktet følt at den var sterk nok. Men hvis du lurer på om den er for svak, er det kanskje en grunn til dette? har du opplevd noen symptomer som kan tyde på det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hva slags merke og styrke er det på din psu? merke har endel å si... Egentlig har ikke merke noe å si, bortsett fra Q-Tec sine strømforsyninger som folk hevder at gir mindre en bekreftet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tja maks forbruk burde være ca 30w under oppstart, ca 15-20 ved vanlig bruk pr Hd, totalt ligger ca forbruket på 7*30=210W eller 140w som er ca 17,5a / 11,6a (grovt regnet). Kan godt være du nærmer deg maks kapasitet på den psu ja, kan sikkert være lurt å investere i en som har god 12v rail (25-35a) hvis du ønsker å makse stabilitet (alltid greit med litt ekstra power). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå