kaaasen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Heihei! Er det noen som har hørt noe mer om Midgard i det siste? Er vel godt over et år siden prosjektet ble lagt på is, så etter det har jeg ikke hørt noe. Synd, siden det hørtes veldig lovende ut. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Da ville vel egentlig jeg vendt øynene mot Lord of The Rings - The Battle for MiddleEarth isteden. Det kommer iallefall snart - og jeg tror det blir utrolig genialt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er vel ikke online-spill det vel? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja ok, nå var jeg litt for kjapp til å svare her. Du snakker selvfølgelig om MMORPG'en fra Funcom. Har ikke hørt noe nytt om det nei, men det er utrolig merkelig om de legger noe så lovende permanent på hylla. Uansett, LOTR-linken jeg gav deg. RTS online er iallefall en mulighet der. Du holder deg også godt innenfor sjangeren. Så jeg anbefaler deg og ta en titt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Joa, jeg er fullstendig klar over dette spillet også, helt klart. Er bare det at jeg gledet meg i lang tid til Midgard, også la de det på is, og det synes jeg er veldig surt. All ny info mottas med glede Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det siste jeg hørte om dette var at det ble gitt opp pga. at det var feil tidpunkt og for mange andre utviklere som drev på med "samme konsept". Syns jeg hørte noe om at de skulle ta det opp igjen, men ikke før tidligst 2006. MEN - du kan jo sende en mail til frøken PR @ Funcom da. Eller ringe for den saks skyld... Mail: [email protected] Tlf: 22 42 01 02 Også kan du fortelle oss hva du får ut av den samtalen! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Tja... får se hva jeg får tid til. Hun har vel sikkert mer viktige saker enn det å gjøre tenker jeg, men hvis kanskje en av skribentene / TST kunne ta en tlf og få avtalt et intervju for eksempel...? Har sendt mail før, til support-avdelingen dems, men da fikk jeg aldri noe svar Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg husker jeg også gledet meg enormt til dette spillet, og ble skikkelig lei meg når jeg fant ut at det var lagt på is. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Virket som ett lovende konsept da det ble lansert ja, synd de la det på is. Vi trenger mer info her (hører du gamer.no?)... Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Virket som ett lovende konsept da det ble lansert ja, synd de la det på is. Vi trenger mer info her (hører du gamer.no?)... Oi, har du endelig innsett at du kan skrive DES,OUT i signaturen nå da plutselig? Jaja, det var på tide, homeboy Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Off Topic: Lenge siden det da shinobi, fikk noen sure klager på PM. Ikke for at det betyr noe, men jeg gadd ikke stå på saken lenger. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Off Topic: Lenge siden det da shinobi, fikk noen sure klager på PM. Ikke for at det betyr noe, men jeg gadd ikke stå på saken lenger. Jaddajadda, ingen som bryr seg. Kan du slutte å dra dette emnet offtopic? *Bruker har fått en måneds ferie pga dette og andre innlegg* Endret 25. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå