Gå til innhold

P910i eller S700i?

Machz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe problem å bruke Qwerty, hvis man har store fingre bruker man neglene

Ikke enig, jeg klarer iallefall ikke å bruke det, godt...

Å bruke touchscreen er bedre spør du meg.

-

S700 er nesten en k700i med bedre skjerm og kamera, imens p910i er noe heeeeeeeeelt annet ;)

Den som eier litt fornuft vil derfor (ifølge meg) ha valgt P910i, da det er den beste mobilen, grunnet en stor og god skjerm, symbian og muligheter ;)

Lenke til kommentar
Men som sagt en må jo velge selv. Du kan jo ikke spørre naboen om hvilken bil som er fetest og kjøpe etter hans mening. Du må også spørre deg om du trenger Symbian og dette fancy tastaturet 9x0 serien kommer med. Gjør du ikke det får du jo et dødelig fett design i S700i'en.

Nå postet jeg ikke fordi jeg skal kjøpe meg ny mobil(da er vel ikke dette rette forumet), men fordi jeg rett og slett ikke skjønner hvorfor S700i er så dyr, eller burde jeg kanskje heller si, hvorfor P910i er så "billig".

Husker veldig godt når slike telefoner kostet over 10K!

Utfra kommentarene på forumet her så ville nok jeg ha gått for en P910i...hvis jeg hadde valgt SE igjen. Er skrekkelig lite fornøyd med T630'en min(som er en dritt mobil nå samenlignet med K700i, men den var jo ikke kommet når jeg kjøpte min og da var T630 liksom superduper bra).

Fra dag 1 så syntes jeg T630'en var kjip.

La meg nevne noe:

-Vanskelig å ladde pga dustet kontakt som er veldig følsom for smuss. "Optimal ladding" irriterer vettet av meg hva nå enn det er for noe.

-Elendig telefonbok for innkommende samtaler og ubesvarte. Kan ikke se klokkeslettet på en samtale hvis den har foregått før kl 24 dagen før.

-Trege menyer og å skive tekstmeldiger(ikke at jeg er noe ivrig SMS'er)

-Idiotisk vanskelig å velge annen profil.

-Joysticken er dritt(vanskelig å trykke den rett ned uten å vippe den en eller annen vei)

-"Mine snarveier" er en stor vits og spør dere meg så er den egentlig ikke ferdig utviklet siden K700i har samme konseptet men der fungerer det som det helt klart kunne ha gjordt på T630'en.

-Synkronisering mot Outlook 2003 fungerer ikke(med BT), pga XTNDConnect versjonen er for gammel og SE driter i å gi ut versjonen som faktisk støtter dette(v5.0)(her taper virkelig SE terreng i mine øyner og kanskje den største grunnen til at jeg ikke vil ha SE igjen).

-Elendig manual som ikke tar for seg ord og uttrykk som man finner på telefonen(som feks Optimal ladding), og som i det hele tatt er ca like nyttig som manualen følger med Windows :thumbdown:

Har siste versjon av FW for de som lurer på det(R6C005)...

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke heller kjøpe en hp ipaq 6340.

Da får man en pda m/ telefon, gps og kart over norden for 7000,-

Hvis du ser i innlegget mitt så har jeg en PDA, nemmelig en Asus A716 med WLAN,BT,SD kortleser og CF kortleser samt TomTom v3.01 m/nordenkart og en Haicom HI-303E CF basert GPS.

Pocket PC mobile edition fungerer utrolig dårlig sammen med navigering så det er jeg ikke sugen på!

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem å bruke Qwerty, hvis man har store fingre bruker man neglene

-

S700 er nesten en k700i med bedre skjerm og kamera, imens p910i er noe heeeeeeeeelt annet ;)

Den som eier litt fornuft vil derfor (ifølge meg) ha valgt P910i, da det er den beste mobilen, grunnet en stor og god skjerm, symbian og muligheter ;)

Har du p910? :dontgetit:

Lenke til kommentar

-

Har du p910? :dontgetit:

Jeg?

Lenke til kommentar

jeg hadde også det dillemma om jeg skulle velge S700 eller P910

jeg valgte P910 og jeg angrer ikke et sekund den dag idag.

p910 har alt en ønske seg av en mobil og PDA

s700 har jo bedre kamera, men jeg har digitalkamera og bruker mobilen til å ringe med og andre ting som, kalender, mp3-spiller, installere program etter behov osv, uante muligheter med p910 :thumbup:

men smaken er som baken, delt.

Lenke til kommentar

Vil bare nevne et viktig grunn for at jeg valgte p910 fremfor s700:

s700 har nemlig kun plass til 500 kontaktoppføringer!!! Det er forsåvidt greit, men hvis den skal brukes til å synkronisere med Outlook (noe jeg gjør), er det kjipt med sånne begrensninger.

Ellers er jeg strålende fornøyd med mine 2 første uker med p900.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...